Plaats reactie
1
Ik heb de laatste keren last van blauwscherm. Soms doet die erg lang over en soms komt die al heel snel. Ik heb ook opgemerkt dat, wanneer ik een video aan het kijken is, die na een tijdje een blauwscherm te voor schijn komt. IK heb gelezen hier in de forum, maar er zijn voor de rest niet echt oplossingen voor. Ik leest ook over...overlokken...nooit van gehoord en ook nooit wat aangedaan zolang ik mijn computer heb. Heb ook gekeken naar mijn hardware, maar alles zit er nog vast. En daarom zeg ik, heb er nooit problemen mee gekregen en nu opeens komt die telkens weer.  Hebben jullie een echte oplossing er voor?
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
@ seru21,

:welkom:

Om het forum overzichtelijk te houden voor u een eigen topic aangemaakt.

Afgesplitst van dit topic.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Hallo seru21,

Normaal gesproken zou ik om de crash dumps vragen, maar gezien er een redelijke consistentie zit in de gegevens van jouw tekst bestand heb ik hier een paar suggesties:
- Check je beveiliging software voor updates
- Check eventuele VPN software voor updates
- Update je netwerk stuurprogramma's via de support pagina van de fabrikant van je moederbord, of herinstalleer het
- Indien je een USB netwerk adapter gebruikt, update of herinstalleer de stuurprogramma's van de adapter van de officiele fabrikant

Als de bovenstaande suggesties niet help, laat het even weten door de bestanden in C:\Windows\Minidump in een nieuwe map naar je desktop te kopieren, en als een zip bestand te uploaden.
4
axe0
Bedankt voor je info, ik wil je even mededelen over het gene je suggesties heb gegeven.
  1. Beveiliging software ie niets aan de hand, ik heb AVG Internet Security betaald versie en ook Malwarebytes en die zijn allemaal update. 
  2. VPN heb ik niet
  3. Netwerk stuurprogramma....IK heb op de apparaat beheer gekeken, daar komt er een gele waarschuwing teken op namelijk Teredo Tunneling Pseudo-Interface. Ik heb gekeken op internet wat dat betekent maar komt er niet uit. Dat is de enigste gele teken op het apparaat beheer.
  4. Ik gebruik geen USB netwerk adapter
Dat is wat ik je wilde doorgeven,  bij het blauwscherm komt dit DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL vaak voor en ook dit SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION. Dit zijn de enigste twee wat vaker voorkomt, en ik weet niet wat ze er mee bedoelen. En dus weet niet wat ik er mee moet doen.
5
Apparaat beheer is niet de beste methode om de stuurprogramma's te updaten of herinstalleren, dat kun je het beste doen bij de support pagina van de moederbord fabrikant.

Driver irql not less or equal betekent dat een driver probeerde om op een level 2 of hoger van de 'interrupt request levels' (een order waarin de CPU dingen uitvoert, des te hoger de level des te eerder de CPU het uitvoert, hoe lang iets in de wacht staat is hierbij irrelevant) probeerde data te verkrijgen, of te schrijven met de pagefile.
het probleem is dat vanaf IRQL level 2 dit niet is toegestaan. Veel voorkomend is dat er een niet bestaand data wordt opgevraagd dat al helemaal niet is toegestaan.

System service exception, is eigenlijk precies wat het zegt. Als voorbeeld, in Services (services.msc) is een service genaamd Windows Update, terwijl Windows Update service bezig is met zijn dagelijkse routine is er een probleem. Dit probleem kan om 1 of andere reden niet door Windows intern exception handler worden afgehandeld en Windows crasht, de veel voorkomende probleem is dat de data niet bestaat.
6
Bedankt voor je info, het is zo ingewikkeld allemaal en dacht dar ik windows opnieuw te gaan installeren. Ik vond ook jammer dat ik geen systeem herstel heb gemaakt of aangemaakt. Want ik heb er neer gekeken en ik kon niet naar een eerdere datum terug gaan. Ook backup heb ik toen die tijd niet gedaan en dus zit er niets op dan dat ik windows opnieuw gaat installeren. Denkt je ook niet? Bedankt voor alles. 
7
Denk dat je te snel van stapel gaat, dit kan volgens mij makkelijk worden opgelost met de benodigde informatie.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “BSOD, Systeemcrashes & Opstartproblemen”