Browser loopt steeds vast na laatste grote update van Windows 10

Problemen en vragen met betrekking tot een Blauw Scherm (Blue screen of death), systeemcrashes en opstartproblemen.
Gebruikersavatar
iEscape
Moderator
Moderator
Berichten: 7115
Lid geworden op: 18 okt 2010 12:50
Bericht indicaties: 3
OS: macOS Catalina 10.15.4
FW: NetBarrier X9

#31

Wat is het resultaat van onderstaande???
abbs schreef:Hallo,

Doe het volgende eens:

Firefox met uitgeschakelde add-ons starten
  • Klik op de menuknop (de drie streepjes boven elkaar)  en klik daarna op Help.
  • Kies voor de optie Herstarten met uitgeschakelde add-ons vanuit het menu Help.

    Afbeelding
  • Klik in het bevestigingsvenster dat verschijnt op Herstarten om verder te gaan.
  • Firefox zal worden gesloten en opnieuw worden gestart.
  • Heb je nu nog dezelfde problemen met Firefox?
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Gebruikersavatar
erwin33
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 163
Lid geworden op: 13 apr 2014 15:45

#32

Dat zal ik uit moeten proberen, maar kan vanaf vrijdag want zit dan weer achter de PC in kwestie. En dan nog zal ik niet gelijk wat weten want zo'n vastloper kan zo maar dagen weg blijven....
Gebruikersavatar
iEscape
Moderator
Moderator
Berichten: 7115
Lid geworden op: 18 okt 2010 12:50
Bericht indicaties: 3
OS: macOS Catalina 10.15.4
FW: NetBarrier X9

#33

Voer ook die andere twee opdrachten uit: van PeterJ & Dorado.
En plaatst alle drie de resultaten.
En wachten we af totdat je de resultaten plaatst.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16112
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam

#34

Hallo,

Ik denk dat er meer aan de hand is laten we eerst de pc eens nakijken:

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
erwin33
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 163
Lid geworden op: 13 apr 2014 15:45

#35

Ok, bij deze.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen openen en downloaden.
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16112
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam

#36

Hallo,

Stap 1.
Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
Klik Windows knop plus R tegelijk in. Afbeelding
"Uitvoeren" opent vul daar Notepad in en klik daarna op "OK", Kladblok opent.
Kopieer onderstaande code en plak dat in "Kladblok"

Code: Selecteer alles

start
CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
C:\Program Files (x86)\IObit
Task: {0DBBB5EB-E159-4F95-9BCB-39576027266C} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {C0C50085-A6B0-4313-99F5-28C09FC6FDE0} - System32\Tasks\Driver Booster SkipUAC (Carla) => C:\Program Files (x86)\IObit\Driver Booster\5.1.0\DriverBooster.exe
EmptyTemp:
end

Ga naar Bestand - Opslaan als.
Kies als locatie bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:fixlist.txt.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden.

Als het goed is staat er nu een text bestand op je bureaublad?

Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool.
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. (indien nodig)
Druk op de Fix knop.
Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.


Stap 2.
Ga alle updates eens binnen hallen doe daarvoor het volgende:
Klik links onder op Start > klik op het wieltje (instellingen) > klik op "Bijwerken en beveiliging" > klik op Afbeelding
Zorg dat je nu al de updates binnen haalt.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
erwin33
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 163
Lid geworden op: 13 apr 2014 15:45

#37

Gedaan. Updates binnen gehaald. Bij 'naar updates zoeken' lukte het 2x niet, daarna vond hij er 3.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen openen en downloaden.
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16112
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam

#38

Hallo,

Hole draait je pc nu?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
erwin33
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 163
Lid geworden op: 13 apr 2014 15:45

#39

Dat zal ik moeten afwachten aangezien het niet voortdurend is dat hij vastloopt.
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16112
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam

#40

erwin33 schreef:Dat zal ik moeten afwachten aangezien het niet voortdurend is dat hij vastloopt.
Dan wachten we het even af :good:
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
erwin33
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 163
Lid geworden op: 13 apr 2014 15:45

#41

Weer een vastloper gehad helaas. Tijdens het bekijken van een videostream in FireFox, liep alles weer vast. De browser met name, andere programma's reageerde nog wel maar konden niet handmatig afgesloten worden. Dus handmatig de PC weer uitgeschakeld en weer aan.
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16112
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam

#42

Hallo,

Doe eens wat PeterJ aan geeft in antwoord #25
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
erwin33
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 163
Lid geworden op: 13 apr 2014 15:45

#43

Ik heb deze gevonden voor mijn PC:
Date:
2008/12/09
Version:
R01-B4
Vendor:
Acer

Weet niet of dat een nieuwere is die ik nu heb en hoe ik deze installeer zonder problemen zodat de PC het straks helemaal niet meer doet?
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16112
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam

#44

Hallo,

Wacht even tot peterJ of een ander hier antwoord op kan geven.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
PeterJ
Security Helper
Security Helper
Berichten: 7156
Lid geworden op: 17 mar 2013 23:40

#45

Ik heb deze gevonden voor mijn PC:
Date:
2008/12/09
Version:
R01-B4
Vendor:
Acer
Je hebt nu BIOS versie R01-B3 met de datum 18-7-2008.
Je BIOS kan dus bijgewerkt worden.
Ik weet niet precies welk type ACER computer je hebt, meer informatie vind je hier.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Plaats reactie

Terug naar “Blauw Scherm (BSOD), Systeemcrashes & Opstartproblemen”