Plaats reactie
91
Ik vermoed dat het programma de vinkjes (onbedoeld) weghaalt wanneer het bestand is geselecteerd, in principe is het een bug.
93
Het is waarschijnlijk slechts een user interface bug, ik raad aan de opties te selecteren nadat het bestand is geselecteerd en daarna het update proces te starten.
97
Ik heb eventjes gekeken naar de support pagina waar ik eerder naar heb gelinkt en heb 2 mogelijke antwoorden.
1. Er is een hardwarematig probleem, iets wat ik eerder al zei dat ik het vermoedde
2. Er is mogelijk een compatibiliteitsprobleem met stuurprogramma's o.i.d., Acer geeft aan dat ze geen officiële ondersteuning geven voor jouw pc. Dat betekent niet dat jouw pc geen Windows 10 kan draaien, omdat Microsoft de standaard stuurprogramma's voor jouw pc automatisch installeert in dat soort gevallen, maar het is meer een indicatie van dat jouw pc mogelijk Windows 10 niet helemaal goed kan draaien. Dat komt omdat Microsoft niet kan garanderen dat de standaard stuurprogramma's altijd goed zal draaien op iedere hardware. De standaard stuurprogramma's worden getest op veel verschillende hardware, maar alsnog is het mogelijk dat op bepaalde systemen het niet altijd even goed werkt.

Je gaf al aan dat dit probleem ontstond vanaf dat Windows 10 geïnstalleerd was, mijn advies is om terug te gaan naar de vorige Windows versie.

Het is mogelijk dat ik verkeerd zit en dat er een andere mogelijkheid is om van het probleem af te komen waardoor je op Windows 10 kan blijven, ik persoonlijk zou dat echter niet proberen te achterhalen en teruggaan naar de vorige Windows versie. Vastlopers blijven een probleem met het vinden van de oorzaak, omdat ze vaak geen informatie achterlaten doordat het systeem dat niet kan opnemen, ook deze keer was er geen relevante informatie in de gebeurtenissen te vinden. Dat maakt ze erg lastig om op te lossen en daarom kan ik het verkeerd hebben met mijn bevindingen.
98
Hoe kan ik naar de vorige Windows versie dan? De problemen ontstonden vanaf afgelopen maart/april. Maar dan komen de updates toch weer automatisch binnen en blijft het probleem ontstaan.
102
En deze Windows 7 gewoon gratis te downloaden en te installeren? Vista lijkt me weer een stap te ver terug en kan ook voor problemen zorgen, daarom ben ik destijds ook overgestapt op Windows 10.
105
Windows 10 codes worden niet geaccepteerd (net getest).
Alleen Windows 7 codes worden geaccepteerd, indien je die niet hebt raad ik aan om Windows Vista te installeren.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “BSOD, Systeemcrashes & Opstartproblemen”