Plaats reactie
1
Hallo,

Ik heb sinds vandaag een probleem.
Eerst had ik 2 schermen aangesloten via hdmi en vga.
Vandaag 2 nieuwe schermen gekocht beide met HDMI aangesloten.

Als ik mijn computer opstart krijg ik geen signaal op mijn 2 nieuwe schermen en blijft mijn pc rustig aanstaan.
Als ik mijn pc opstart met 2 nieuwe schermen + mijn oude vga scherm, dan heb ik nog steeds nergens beeld of signaal.

Start ik mijn pc op met alleen mijn oude VGA scherm dan krijg ik weer gewoon beeld. Prik ik hierna alsnog mijn 2 nieuwe schermen erbij dan heb ik op alle 3 de schermen beeld.

Ik heb al van alles geprobeerd maar ik krijg het maar niet werkend zodat ik mijn VGA scherm totaal niet meer nodig heb.
Iemand enig idee, hoe ik dit kan oplossen?

Ps. kan ook niet in het bios scherm komen hierdoor.

AMD Radeon graphics processor = 1x HDMI
Intel (R) HD graphics 3000 = 1x HDMI & 1x VGA

2 nieuwe schermen: ACERQG271
Oude VGA scherm: lcd monitor Fujitsu Siemens l22w
3
Hallo en welkom op het forum,

Als aanvulling op het bericht van @pearl deze korte handleiding volgen.

Download Afbeelding Speccy naar het bureaublad en installeer deze.
  • Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.
  • Let op!!! Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.
  • Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
  • Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".
  • In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.
  • Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
4
http://speccy.piriform.com/results/rS8F ... mWasNeagZ8

ook heb ik opgemerkt dat als ik 1 van de nieuwe schermen in de hdmi ingang van intel doe dan start die ook op. maar als ik beide schermen in plug dan niet.
dus nu start ik hem op met 1 scherm erin en daarna als die helemaal is opgestart dan pas doe ik de andere erbij.

Waardeloos maar beter dan nog een derde scherm op VGA erbij.

Liefst heb ik gewoon dat die normaal opstart met 2 schermen.
6
Ja hij staat enabled en heb alle instellingen nagekeken.
Heb vandaag een dvi naar hdmi converter besteld. Misschien als ik 1 van de schermen op dvi aansluit dat die het dan wel doet?

Aangezien dus niet beide schermen op hdmi mogen staan. Had hiervoor soms wel eens 1 vga scherm, 1 hdmi scherm en mijn tv op hdmi en dat deed die wel.
Dus aan de bandbreedte kan het volgens mij niet liggen
7
HDMI en DVI-d zitten op hetzelfde kanaal en op sommige oudere kaarten was het vaak of/of.
Of het dan zou helpen?

Kan het probleem ook niet reproduceren met mijn opstelling, 1 monitor op HDMI van de graka en eentje op de interne HDMI, werken beide.
"Dit is mijn handtekening of sig."
Sometimes, a vendor may misleadingly advertise the I/O clock rate by labeling the MT/s as MHz
https://www.piriform.com/speccy/download
https://www.piriform.com/docs/speccy/us ... to-the-web
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “BSOD, Systeemcrashes & Opstartproblemen”