Plaats reactie
1
Ik heb sedert 1 week een nieuwe HP laptop met windows 7. Een systeemherstelschijf aanmaken lukt niet. Zodra ik hiertoe opdracht geef (verschillende manieren om dit te doen) komt een schermpje met: De systeemherstelschijf kan niet worden gemaakt. De parameter is onjuist (0x80070057). De C schijf heb ik eerder verkleind, zodat ik een extra partitie heb. Ik weet niet of dit er soms mee te maken heeft... Weet iemand een oplossing?? Bedankt, AC
3
Krijg je deze error (0x80070057) bij het maken van een systeemherstelschijf van Windows 7 (http://www.pcwebplus.nl/tsoft/w7systeem ... schijf.htm" onclick="window.open(this.href);return false;) of van HP software op een herstelschijf te maken.

Ook dit werkt weleens las ik in verschillende onderwerpen.
Volume Shadow Copy service -> startup type op automatisch zetten

Maar je hebt van HP toch ook een cd van Windows of een herstel cd / partitie voor het opnieuw installeren van Windows?
4
De foutmelding krijg ik als ik probeer een systeemherstelschijf windows7 op mijn laptop te maken.
Volume Shadow Copy service op automatisch geeft de zelfde fout.
De link Marc Lyon is voor mij een probleem gezien mijn zeer gebrekkig engels. Ik heb nog contact gehad met HPservice, zij hebben ook geen oplossing. Mogelijk is het verkleinen van de C-schijf de oorzaak. Zeker weten zij dat ook niet. Een oplossing is natuurlijk de laptop terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Voorlopig laat ik alles maar zoals het is. Ik heb begrepen, dat het niet direct nodig is een systeemherstelschijf te hebben. Ik dank U beiden voor Uw reactie.
10
Ik zit met het zelfde probleem en ben benieuwa hoe je een en ander hebt opgelost

Bij het maken van de opstart schijf voor de image krijg ik dit bericht en stopt het aanmaken van de systeemkopy

Ander Ghost programma werkt niet bij win7/64

corsas
focuijp schreef:Ik heb sedert 1 week een nieuwe HP laptop met windows 7. Een systeemherstelschijf aanmaken lukt niet. Zodra ik hiertoe opdracht geef (verschillende manieren om dit te doen) komt een schermpje met: De systeemherstelschijf kan niet worden gemaakt. De parameter is onjuist (0x80070057). De C schijf heb ik eerder verkleind, zodat ik een extra partitie heb. Ik weet niet of dit er soms mee te maken heeft... Weet iemand een oplossing?? Bedankt, AC
Laatst gewijzigd door Phoenix op 16 dec 2011 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Email adres verwijderd om spam te voorkomen
11
Heb je de mogelijke oplossing uit het tweede bericht in dit topic van Piet ook al geprobeerd?
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
12
Ja dat is het probleem, ik vind dit een vrij ingewikkelde situatie en ben van de laatste generatie die het nog zonder engels moest stallen ook.
Ik hoopte dat iemand met het zelfde probleem van enkele jaren terug inmiddels al een oplossing had gevonden.

Ik heb iets meer verstand van genealogie.

Corsas
14
Hallo

Ik heb de oplossing zeer nouwgezet gedaan en de komma verandert in een pont en vervolgens vol verwachting
een ghost gemaakt maar helaas bij het vragen naar een schijf kreeg ik weer dezelfde foutmelding.
Wie heeft dit probleem zelf wel eens gehad en opgelost?

:Typer: Ik blijf typen

corsas
15
Ik heb dit probleem nog nooit zelf meegemaakt dus Google dan altijd op eventuele oplossingen voor het probleem.
Is dit ook een HP computer want dan is er misschien een verband te leggen met het probleem van focuijp in het eerste bericht?
Ik zal ook eens een bericht sturen naar MicrosoftHelpt hier op het forum om even mee te kijken.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “BSOD, Systeemcrashes & Opstartproblemen”