Plaats reactie
16
Wessel schreef:Is dit ook een HP computer want dan is er misschien een verband te leggen met het probleem van focuijp in het eerste bericht?
Als dit zo is dan zou het wel eens aan de fabrieksversie van Windows van HP kunnen liggen, en ik moet zeggen dat ik HP en de foutcode 0x80070057 vaak voorbij zie komen op Google dus dat zou het best wel eens kunnen zijn Wessel. :good:
http://answers.microsoft.com/en-us/wind ... 842?page=2" onclick="window.open(this.href);return false;
http://social.technet.microsoft.com/For ... b521b586dc" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.digitalhome.ca/forum/showthread.php?t=127010" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forums.techarena.in/operating-sy ... 380213.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
17
Hallo

Bedankt voor je reactie, het is inderdaad een HP en wel Laptop HP Pavilion g7
overgens een fijne laptop.
Ik heb er drie schijven bij om de laptop in de fabrieksinstellingen terug te zetten
Het is dan wel oppassen want hij verandert de hele hardeschijf maakt nieuwe partities
aan en zet daaar ook de recoverie software weer op terug.
Ik heb hierover al kontact gehad met HP en die verwezen me voor het probleem naar
de software leverancier. Dat is (natuurlijk een beetje dubbel want dat zijn ze zelf)
Microsoft.
Dan staat er nog iets over op internet maar dat is in het engels en ik vind het probleem
zelf al ingewikkeld genoeg in het Nederlands.
Toch fijn dat je wilt meedenken :cool: Ik voel me dan niet zo alleen

Corsas
18
Corsas schreef:Ik heb er drie schijven bij om de laptop in de fabrieksinstellingen terug te zettenHet is dan wel oppassen want hij verandert de hele hardeschijf maakt nieuwe partitiesaan en zet daaar ook de recoverie software weer op terug.
Dat is waar, vandaar dat het dan ook erg belangrijk is om alle belangrijke gegevens veilig te stellen.
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
20
Beste mensen, ik heb de oplossing geloof ik gevonden

Je kunt het beste een systeemcopy maken voor dat je meerdere partities gaat aanmaken.
Als je enkele partities gaat aanmaken ik geloof twee extra dan krijg je de melding dat de partitie dynamisch worden en dan krijg je bij het aanmaken van een reperatie schijf die foutmelding.

Ik heb eerst al de bestanden die ik bewaren wilde op een externe HD geplaatst en heb mijnj hele laptop met de originele schijven opnieuw geinstalleerd.
Let wel op want hij gaat ook al de partities veranderen naar fabrieks instellingen.

Vervolgens heb ik een sysyeemcopy gemaakt op een door hem zelf aangemaakte partities en vervolgens op zijn verzoek een opstart revisie schijf laten maken.

Daarna heb ik de partities naar mij behoefte aangemaakt en al mijn programmas geinstalleerd die ik wilde gebruiken.
Daarna weer een systeem copy gemakt met de pc zoals ik hem wilde hebben. Je kunt dat doen door boven in het backup scherm (maaksysteemcopy) aan te klikken.
Hij vraagt aan het einde van de copy weer of hij een opstart schijf moet maken maar dat moet je niet doen want als je Dynamische partities hebt dan kom je weer bij die foutmelding uit.

Zelf heb ik deze systeem copy al enkele malen terug moeten zetten omdat mijn pc behoorlijk vervuid was door het dounloaden van drivers, dit wil niet altijd gelijk goed lukken.

Even opstarten met de schijf en de copy laten terugzetten en je kunt weer verder.
Let wel op dat je voor het terugzetten eerst even belangrijke dingen ergens anders naar weg schrijft. Het is net zo iets als vroeger een Ghost maken met Ghost van Norton.

Ik ben er nu erg tevreden over
:smileybye: : corsas
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “BSOD, Systeemcrashes & Opstartproblemen”