MS Office Word 2007 - afbeelding invoegen van scanner

Hier vindt u interessante handleidingen en tips voor Microsoft Office
Gesloten
Gebruikersavatar
iEscape
Moderator
Moderator
Berichten: 6980
Lid geworden op: 18 okt 2010 12:50
Bericht indicaties: 2
OS: macOS Catalina 10.15.4
FW: NetBarrier X9
Gegeven likes: 1

#1

03 dec 2010 19:20

  1. Start Word 2007 en klik op de Office-knop.

    Afbeelding
  2. Klik op Opties voor Word.

    Afbeelding
  3. In het scherm Opties voor Word in het linkerdeelvenster klik op Aanpassen.

    De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

    Image
    Bij het rechterdeelvenster klik bij Sneltoetsen op  

    Afbeelding

    en vervolgens op OK.
  4. In het scherm Toetsenbord aanpassen bij Categorieën selecteer Alle opdrachten. Vervolgens bij Opdrachten selecteer InvoegenImagerScan. Bij Druk op nieuwe sneltoets toetst een combinatie van toetsen in, bijvoorbeeld Alt+Ctrl+S.  

    De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

    Image
    Klik op Toewijzen en klik vervolgens op Sluiten.
  5. Leg een afbeelding in de scanner, toets Alt+Ctrl+S

    Afbeelding

    Klik op Invoegen.
  6. Het resultaat

    De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

    Image
Eenmalig uitvoeren en werkt bij Win7 en WinXP Pro.
Het geldt in feite voor het invoegen van scanner/camera.

edit - 12 april 2011 voor MS Office Word 2010 zie dit artikel.
Laatst gewijzigd door iEscape op 21 sep 2013 20:49, 2 keer totaal gewijzigd.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Microsoft Office”