1
Zo juist heb ik de gouden tip van Forza uitgevoerd :bow: :good:
http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic ... 173&t=4554" onclick="window.open(this.href);return false;

Wel heb ik eerst een aantal mappen aangemaakt (in de download map), elke NET Framework-versie gedownload en in een eigen map gezet. Vervolgens de internet browser afsluiten.

NET Framework 2.0 heb ik ook gedownload. Deze release biedt prestatieverbeteringen en ondersteuning voor vereiste functies voor .NET Framework 3.5 Service Pack 1
Afbeelding Dus totaal vijf NET Framework-versies.

(mijn werkwijze) ga naar Start daarna naar het Configuratiescherm vervolgens naar Software en verder naar Nieuwe programma's toevoegen.
Klik op CD-rom of Diskette en bladeren naar de desbetreffende NET Framework map, één voor één installeren.

Nadat NET Framework 4.0 is geïnstalleerd, kreeg ik een vriendelijk aanbod van Windows om voor nog meer update te checken. OK, dat is altijd goed.

Na een tijd verschijnt een melding dat KB 951847 nog geïnstalleerd moet worden.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Daarna kwam weer een melding dat er nog meer essentiële updates zijn beschikbaar.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image Afbeelding Afbeelding

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image Alle ontbrekende updates worden gedownload en geïnstalleerd en de installatie is Voltooid.
Afbeelding Herstart de computer en klik op de update-melding symbool.
Afbeelding Vervolgens verschijnt het scherm Automatische Updates met de melding Installatie voltooid.
Klik op Sluiten en de melding van Windows update is verdwenen.

Map Microsoft.NET Framework compleet.
Afbeelding Hierna nooit problemen meer gehad met Automatisch updates van Windows.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Diversen”