Plaats reactie
18
Hallo,

Roblox ken ik zelf niet, maar dit lijk me geen veeleisende game zo te zien. Op een Intel Core I3 zou dit prima moeten draaien.
WiFi kan via een PCIe kaart of USB-adapter toegevoegd worden.

Beide behuizingen die je noemt zijn prima, maar dit is meer een persoonlijke keuze. Hier een voorbeeld van en samenstelling rond de € 500.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
19
Hallo Maxstar,

dank voor de informatie, maar je hebt er nog geen videokaart bij gedaan.
ik heb gelezen bij tweakers reviews dat de koeling van die processsor niet zo goed was.
ik ben benieuwd van dat moederbord, is het mogelijk dat ik hem in de toekomst het systeem sneller kan maken met dit moederbord?
20
Klopt de videokaart heb ik nog even achterwege gelaten, het budget van c.a. € 500 is nogal beperkt. Met een gangbaar Intel systeem zit je hier al snel aan, bij deze config is een videokaart een must want anders heb je geen beeld vanwege het ontbreken van een iGPU. De boxed koeler van Intel is niet slecht, maar wil je een andere koeler is ook deze van Be Quiet! aan te raden.

Het aanbod van videokaarten in de categorie 'koopjes' is er momenteel niet echt. Voor een beetje performance kom je al snel uit bij een GTX 1030/50 voor zo'n € 100 / 250. Wil je rond het budget van € 500 euro blijven kom je op een dergelijke configuratie uit. Zie dit winkelmandje... € 607,73

Behuizing: Fractal Design Focus G
Voeding: Be quiet! System Power 9 500W
Moederbord: Gigabyte H410M S2
Geheugen: HyperX Predator 16 GB
Processor: Intel Core i3 10100F - 3.6 GHz
Videokaart: MSI GeForce GT 1030 2GH LP OC
SSD: Kingston A2000 250 GB
HDD: Seagate Barracuda 2TB
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Aankoopadvies voor nieuwe computers, laptops en overige hardware”