Plaats reactie
1
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over de snelheid van mijn bleutooth muis(logitech m555b) met 2,4gh met een usb 2.0 snelheid,ik heb een nieuwe sony pc met windows 8 met ingebouwde bleutooth 4.0 verbinding,ik ervaar regelmatig dat als ik de muis aanzet dat er een streepje van de max internet verbinding afgaat,als ik de muis dan weer uitzet dan wordt de internetverbinding weer maximaal,ik bezit een Thomson router AOB891 met 2,4 GH band

Waar zou het door mij beschreven probleem aan kunnen liggen kan de laptop niet goed overweg met de tragere usb 2.0 compatible muizen of werkt mijn laptop met deze muis beter op een een 5 GH band router omdat mijn laptop (Sony Vaio 15A1M2ES)daar geschikt voor is,of kan ik beter een nieuwe muis kopen met een bleutooth 3.0 standaard en geschikt voor de 2,4 GH band of kan ik beter een geschikte muis kopen die compatible is met de 5 GH band.

Ik overweeg om de logitech M557 te kopen maar deze werkt wel met de 2,4 GH band frequentie en heeft een 3.0 bleutooth standaard,ik heb zelf een laptop met bleutooth versie 4.0
Kunt u mij deze muis aanraden om te kopen.

Kan iemand mij helpen :dank:

Mvgr,Geert
2
@ Geert,

Uw topic is verplaatst naar het forum-onderdeel Aankoopadvies voor nieuwe computers, laptop en overige hardware.
Hopelijk wordt u sneller geholpen door de hardware experts

Noteer deze link waar verder hulp zal worden gegeven.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Draadloze apparaten storen altijd wel iets op elkaar en als je bijvoorbeeld een DECT telefoon op je bureau hebt staan kan je hetzelfde probleem ervaren.
Een nieuwe muis kopen die een andere band-frequentie gebruikt zal denk niet veel uitmaken en één streepje minder in bereik is soms echt te verwaarlozen in merkbaar snelheidsverlies.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Aankoopadvies voor nieuwe computers, laptops en overige hardware”