Plaats reactie
1
Hoi,
Zoals velen op zoek naar nieuwe laptop. Dacht aan een 15 inch of zelfs 17 inch omdat goed scherm voor mij belangrijk is want snel last van vermoeide en droge ogen.
Is een 14 inch ook een optie of is dat geen goed idee. voorkeur ging uit naar Touch want denk dat dit in toekomst zo zal zijn maar heeft er iemand ervaring met een touch?
en kies ik dan best voor i5 of I7 processor? Ik wil namelijk een allround pc maar speel bvb nooit games maar wil toch goed geluid en beeld en genoeg office-mogelijkheden zodat ik in de toekomst mee kan met de rest want koop niet elk jaar nieuwe pc. Vroeg me af of Tocuch meerwaarde heeft en hoe ervaringen zijn? En natuurlijk wil ik dan erg véél want ben op zoek naar een betaalbaar maar betrouwbaar model.. tips???? ;)
2
Hoi compulady,

Heb je topic even ondergebracht in het juiste forumonderdeel waar het vlugger opgepikt word door één van de helpers.
Groetjes Dasle
3
1. Wat is het budget dat je aan de laptop wilt uitgeven?
2. Heb je een voorkeur voor merk en webshop.

Een laptop met een touchscreen kan handig zijn op momenten dat je b.v. geen muis voor handen hebt en kan gebruiken maar als je de laptop gewoon als desktop gebruikt dan vraag ik me af of een touchscreen meerwaarde heeft.
De vraag is eigenlijk dan meer of je het gaat gebruiken en niet gewoon alleen het toetsenbord en muis zoals gewenning.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
4
Hoi,
Ik zou touch wel gebruiken denk ik... Ik dacht nu misschien dan toch aan een 14 inch model dat licht en transporteerbaar is maar vraag me af of dit geen fysieke problemen met zich meebrengt? Nu heb ik ergonomisch toetsenbord en muis en weet niet of het niet werken aan de tafel niet "belastender "is? natuurlijk wel lichter dus dat is voordeel... Ik had gedacht aan een budget van 600 euro zoiets maar bij touch vaak duurder... Ben nu dus alles aan het afwegen en heb graag tips. Vraag me ook af of ik bij een kleiner scherm ook niet meer last van mijn ogen heb? Niet zo gemakkelijk om een nieuwe laptop te kiezen dus...
Oh ja,ik ben zéér tevreden bij Bol.com en heb daar nog wat bonnen voor maar ook andere sites komen in aanmerking dus laat maar horen... ;)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Aankoopadvies voor nieuwe computers, laptops en overige hardware”