Plaats reactie
1
Hallo allemaal!

Ik ben al tijden bezig met het samenstellen van een pc, maar ik waardeer opmerkingen en/of verberingen altijd! mijn bedrag wil ik zo rond de 900 euro hebben incl. windows (8.1).
Ik had de volgende samenstelling al gemaakt op azerty, kijk er gerust even naar en zeg wat ik moet (indien nodig) veranderen.
- Is o.a. de processor koeling goed genoeg?
- Is koelpasta nodig?
Ik ben van plan BF4 op ultra settings te spelen en dat soort spellen.

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?product" onclick="window.open(this.href);return false;[620113]=1

Gr. Frederik ;)
3
Hier kan nog flink aan verbeterd worden en de CPU koeler is denk een kwestie van smaak want hier zijn wel goedkopere modellen in te vinden.
Ben je trouwens van plan om te gaan overklokken?

Onlangs heb ik dit systeem samengesteld en die komt erg in de richting denk ik van jouw wensen, is wel €100 euro duurder maar kan nog helemaal aangepast worden zodat je binnen je budget blijft.
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelman ... 41504%5D=1" onclick="window.open(this.href);return false;
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
4
Ik ben waarschijnlijk wel van plan te overclocken (nog niet zeker)! maar hartstikke bedankt voor je reactie!
Maar het is wel een dure videokaart! is dat niet overdreven voor bf4? met de r9 270X TOXIC kan je ook al ultra spelen en in de toekomst kan daar altijd nog eentje bij.
5
Frederik.Jukema schreef:Maar het is wel een dure videokaart! is dat niet overdreven voor bf4? met de r9 270X TOXIC kan je ook al ultra spelen en in de toekomst kan daar altijd nog eentje bij.
Dit heb ik samengesteld als mainstream gaming pc en daar kan je natuurlijk altijd een andere of goedkopere videokaart in plaatsen of na wat jaren vervangen.
Het systeem zelf is futureproof zodat je ook over een aantal jaar met een nieuwe videokaart nog goed de nog uit te komen games zal kunnen spelen.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Aankoopadvies voor nieuwe computers, laptops en overige hardware”