Plaats reactie
1
Hallo allemaal,

Ik ben aan het overwegen een laptop te kopen die wel degelijk kan gamen.
Ik zoek voor een laptop die het liefst (incl. windows 8) 900 euro is.
Aan gamen denk ik zo aan battlefield 4 medium-high settings voor goed gameplezier (ook voor toekomstige games) en ook veel internetten.
Hij moet snel zijn en ook veel dingen tegelijkertijd aankunnen.

zoiets als deze? : http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/AC ... channel=70" onclick="window.open(this.href);return false;
4
Oke maar even wat extra informatie is dan wel nodig.

- Waar wil je de laptop nog meer voor gebruiken naast gaming? zoals videobewerking of photoshop autocad en andere zwaarde software.
- Welke grootte van scherm wil je?
- Zoek je een laptop met een toetsenbord + numeriek gedeelte?
- Heb je een voorkeur voor merk, kleur?
- Wil je een laptop met alleen een normale harde schijf of samen met een SSD?
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
5
Hi,

Antwoord op de vragen":
- ik wil erop gamen, internetten (alles van mulimedia incl. email) maar niet echt andere 'zware' programma's nee.
- het liefst een 17.3" laptop maar 15.6" is ook goed.
- hoe bedoel je precies dat toetsenbord; ja ik wil een toetsenbord er gewoon op met aan de rechterkand nummers als je dat bedoelt ;)
- ik hoor dat MSI, ACER en ASUS weldegelijke laptops hebben maar laten we het daarvan niet afhankelijk maken, hoewel ze er wel het mooist uitzien, en ja over de kleur: gewoon mat zilver, alluminium, zwart en dat soort kleuren zijn altijd welkom.
- ja maakt niet uit SSD is altijd fijn maar als het niet in budget past is het ook goed. Want wat voor soort mappen/files/programma's zet je op je SSD?

Alvast hartelijk bedankt voor al je hulp!!
Frederik Jukema :dank:
6
Bij een goede dus sterke gaming laptop met een 17" scherm is €900 best wel een beperkt budget, voor dit geld heb je een veel krachtigere desktop maar daar liep al een ander topic over en je wilt liever een laptop.

In het 17" segment is de (MSI GE70 2PC 018NL Apache) een leuke laptop al kost die wel € 1149,00

In het 15" segement is de (MSI GE40 2OC - Dragon Eyes) iets goedkoper € 1049,00

Een andere optie is zelf samenstellen bij BTO - http://www.bto.eu/gaming-design.html" onclick="window.open(this.href);return false;
De X•BOOK 15CL58 - GTX765 / GTX860 zou dan wel in de richting komen van je budget.
http://www.bto.eu/bto-x-book-15cl58.html" onclick="window.open(this.href);return false;
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
9
Lenovo heeft kwalitatief heel erg goede laptops en die je nu aangeeft is een utistekende laptop in prijs en kwaliteit.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
10
Hallo allemaal,
hier ben ik weer, ik sprak Bart van http://www.ogsystems.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en hij zei dat waarschijnlijk die Lenovo Ideapad Y510p een i5 Processor had en wss geen 16GB RAM. Iemand een argument waarom dat wel/niet waar is want hij noemde het 'legale uitbuiting'. ik was hier erg van geschrokken aangezien ik die laptop eigenlijk net die avond wilde bestellen!
Heeft iemand anders alternatieven voor laptops ? ik hoorde dat MSI hele goede laptops heeft.

Mijn budget is 1000 max 1100 (als niet anders kan) euro.

Het liefst 17.3"

Alvast hartelijk bedankt voor jullie support!

frederik
13
Frederik.Jukema schreef:hij zei dat waarschijnlijk die Lenovo Ideapad Y510p een i5 Processor had en wss geen 16GB RAM
De exacte specs staan op de website zelf van dit model, en waarom dat er niet in zou zitten volgens ene Bart van ? snap ik even niet helemaal.
http://shop.lenovo.com/nl/nl/laptops/le ... sem:Zrp5Hf" onclick="window.open(this.href);return false;
Frederik.Jukema schreef:Ik hoor wel dat acer niet zo een goede behuizing heeft? klopt dat?
Acer heeft zijn pro's en con's en zou daardoor eerder naar merken als Asus, MSI, Lenovo en of zelf samengestelde laptops bij BTO kijken.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
14
Hallo mensen, ik kom hier met de laatste vraag en dan neem ik in het weekend een beslissing! Daarna laat ik jullie met rust!
Ik heb een budget van 1000 euro en ik zou het liefst een MSI laptop nemen. Maar dan komt de vraag:

ÓF ik kan een i5 4200H processor nemen met een GT850M
ÓF ik kan een i7 4700MQ processor nemen met dan maar een GT840M die al duidelijk in prestaties verminderd (bf4 recommended= 840:42% en de 850: 72%)

PS: op de 850 kan je zo medium-high 70FPS

Dus is het nodig voor gaming, internetten en school om een i7 processor te hebben? wat vinden jullie? besparen op processor of videokaart? Ik zelf kom er niet uit!

Bij voorbaat dank voor de support! :D
Als jullie nog een andere laptop aanraden die jullie denken die beter is, altijd sturen! :)

Groeten,
Frederik Jukema
15
De I5 laptop zou ik adviseren als je de laptop voor gamen gaat gebruiken een I7 heeft daarin helemaal geen meerwaarde en de betere videokaart bij de I5 zou voor mij de doorslag geven om voor deze laptop te kiezen.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Aankoopadvies voor nieuwe computers, laptops en overige hardware”