Plaats reactie
1
Hallo allemaal,

Een tijdje geleden ben ik begonnen met het samenstellen van een computer, waarmee ik als doel heb; gamen.
Erg veel verstand van computers heb ik niet, dus ik heb elk onderdeel uit gekozen op basis van research. Voordat ik deze computer wou gaan bestellen, zou ik jullie mening graag willen weten over deze onderdelen:

Moederbord - ASUS P8Z68-V PRO/GEN 3
Grafische kaart - ASUS GTX 570
Processor - Intel i5 2500K
Processor Koeler -Zalman CNPS10X Extreme
Voeding - OCZ Modxstream pro
SSD - OCZ VTX3-25SAT3 60 GB
Behuizing - Coolermaster HAF 922

http://www.alternate.nl/html/pcbuilder/ ... n=BUILDERS

Intotaal zal de computer rond de 1300 euro gaan kosten(veel hoger dan dit zal ik niet willen gaan), ik wil games spelen zoals: Battlefield 3, Diablo 3, CS:GO en veel andere games die uit zullen komen in de toekomst, zonder hoeven te upgraden voor minimaal 3 jaar. Ook zal ik veel gebruik maken van FRAPS onder het gamen.

Ik zou aan jullie willen vragen of deze onderdelen aan mijn eisen zullen voldoen. of zou ik iets moeten veranderen zoals een processor naar iets als een i7 2600k voor fraps?

Alvast bedankt.
3
Bedankt voor je reactie. Dan had ik nog een vraagje, Stel dat ik voor dit moederbord en de GTX 570 videokaart ga, zou het dan mogelijk zijn om na een tijdje(mag dit nodig zijn) een tweede GTX 570 videokaart op dit moederbord te monteren? Of zal hier geen plaats voor zijn?
4
Dit moederbord is geschikt voor een SLI opstelling dus kan je gewoon twee GTX 570 videokaarten monteren, alleen heb je nu een 3 slots ASUS ENGTX570 dus twee van deze kaarten zullen op één PCI slot na alle ruimte innemen en het belangrijkste nadeel is dat de bovenste kaart dan een hele slechte airflow heeft.
Je kan dan beter twee videokaarten nemen die maar 2 slots in beslag nemen. Afbeelding Ook zijn deze kaarten behoorlijk duur als je die vergelijkt met de HD6950 serie die je kan unlocken en overklokken naar een HD6970 :D
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
5
Denk erom dat je voeding maar 2 PCI-E 6 pins heeft en dat 1 570 al 2 x 6 pins gebruikt.
Dit betekend dat je te kort komt als je er een 2e bij plaatst.
Je moet of een andere voeding kiezen of dan molex --> PCI-E verloopjes halen.


@ Forza tegenwoordig zijn de core's gelaserd en heb je dus kans dat het unlocken niet werkt :(

//Hans
//Hans O0
Van der Toorn Internetdiensten
6
Tind.nl-Hans schreef:tegenwoordig zijn de core's gelaserd en heb je dus kans dat het unlocken niet werkt :(
Klopt op Tweakers staat ergens een linkje met type's waarbij het nog wel werkt maar kan het niet meer terug vinden. ;(
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Aankoopadvies voor nieuwe computers, laptops en overige hardware”