Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

Mako
VIP PC Helpforum
VIP PC Helpforum
Onderwerp Auteur
Kennisniveau: (2) Ervaren
AV: Emsisoft Internet Security
FW: Emsisoft Internet Security
Contacteer:

Licentie na herinstallatie van Windows

wo 11 sep, 2013 11:12:29

Hoi,

Binnenkort zou ik mijn laptop graag opnieuw van een clean install voorzien. Momenteel maak ik gebruik van de evaluatieversie van Emsisoft Online Armor welke over 8 dagen verloopt.
Voor EAM maak ik zo nu en dan gebruik van jullie speciale actie. Ik vroeg me af hoe ik EAM dan opnieuw moet configureren om diezelfde downloadlink en licentie(duur) te behouden?

Wat Online Armor betreft vermoed ik dat er weinig moet gebeuren, die zal zelf wel uitmaken hoe ver de evaluatieversie al gevorderd is?
Met vriendelijke groet,
Mako

Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators

ctrlaltdelete
† In Memoriam
† In Memoriam
Kennisniveau: (3) Expert
AV: Emsisoft Anti-Malware
FW: Online Armor

Re: Licentie na herinstallatie van Windows

wo 11 sep, 2013 12:34:34

Mako,

Online Armor's trial periode wordt gekoppeld aan een machine-id. Op die manier kan een 30-dagen trial niet meerdere malen op dezelfde computer worden gebruikt. Kies bij installatie voor de gratis versie, dan mis je bijna niets.

Emsisoft Anti-Malware kan maximaal 3 x per 24 uur op een andere computer worden geactiveerd. Gebeurt dit vaker, dan zal er een bericht verschijnen dat je even moet wachten voordat die licentie kan worden geactiveerd. Het zal dus geen enkel probleem zijn om Emsisoft Anti-Malware weer opnieuw te installeren op je eigen PC. Controleer daarna voor de zekerheid wel even of je referral-id hetzelfde is gebleven. Dat kan je doen door in Emsisoft Anti-Malware op het gele referral reward blokje te klikken in het licentievenster.

Mako
VIP PC Helpforum
VIP PC Helpforum
Onderwerp Auteur
Kennisniveau: (2) Ervaren
AV: Emsisoft Internet Security
FW: Emsisoft Internet Security
Contacteer:

Re: Licentie na herinstallatie van Windows

vr 13 sep, 2013 15:48:19

Hoi,

Intussen is de herinstallatie van Windows doorgevoerd. Geen problemen gehad met de licentie van EAM :good:.
Bedankt!
Met vriendelijke groet,
Mako

Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators