Plaats reactie
1
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en zou graag wat hulp willen bij een problemen met Emsisoft wat ik niet opgelost krijg.
Het probleem is dat na iedere herstart de geplande scans uitgeschakeld zijn.
Dit is al een hele tijd en kan niet met preciese datum aangeven hoe lang het al zo is.
Waardoor ik zelf dacht dat het was gekomen is nadat ik systeemherstel had gebruikt vanwege problemen met een nvidia driver en constant meldingen van beeldschermstuurprogramma reageert niet meer.
Dit heb ik toen zelf kunnen oplossen maar het probleem met de geplande scans krijg ik niet verholpen ook niet met een nieuwe installatie.

Bedankt en hoop dat jullie een oplossing voor mij hebben.

Peter
3
Hallo Maxtar,

Nu is versie 8.1.0.33 in gebruik en heb via een handmatige update gecontroleerd of er een nieuwe versie was en dat was het geval en nu heb ik 8.1.0.40.
Dus deze is nu 7 versies nieuwer en heb opnieuw de geplande scans ingeschakeld en gelijk maar even de computer herstart en het bleef nu ingeschakeld.

Wat zou het nu geweest kunnen zijn? Ik kijk het in ieder geval even een aantal dagen aan.

Nog een hele fijne zondag Maxstar :goed:
4
Hallo,

Goed om te horen dat na de programma-update van Emsisoft Anti-Malware het probleem opgelost lijkt te zijn. Wat de oorzaak is, zal systeemherstel geweest zijn waardoor ook wellicht de laatste updates van EAM gedeeltelijk ongedaan zijn gemaakt. Dit zou een verklaring kunnen zijn, maar kijk het inderdaad even aan en laat over enkele dagen maar even weten of de problemen definitief van de baan zijn.

Eveneens een fijne zondag gewenst. ;)
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Emsisoft Anti-Malware”