Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

 
PeterS85
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Berichten: 2
Lid geworden op: za 17 mei, 2014 16:46:41

Geplande scans uitgeschakeld

za 17 mei, 2014 16:53:44

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en zou graag wat hulp willen bij een problemen met Emsisoft wat ik niet opgelost krijg.
Het probleem is dat na iedere herstart de geplande scans uitgeschakeld zijn.
Dit is al een hele tijd en kan niet met preciese datum aangeven hoe lang het al zo is.
Waardoor ik zelf dacht dat het was gekomen is nadat ik systeemherstel had gebruikt vanwege problemen met een nvidia driver en constant meldingen van beeldschermstuurprogramma reageert niet meer.
Dit heb ik toen zelf kunnen oplossen maar het probleem met de geplande scans krijg ik niet verholpen ook niet met een nieuwe installatie.

Bedankt en hoop dat jullie een oplossing voor mij hebben.

Peter

 
Gebruikersavatar
Maxstar
Administrator
Administrator
Berichten: 41258
Lid geworden op: za 27 sep, 2008 10:18:07
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10
AV: Emsisoft Internet Security
Contacteer:

Re: Geplande scans uitgeschakeld

zo 18 mei, 2014 08:21:18

Hallo en welkom op het forum,

Welke versie van Emsisoft Anti-Malware is er momenteel in gebruik?
Met vriendelijke groet,

Maxstar


Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
 
PeterS85
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Berichten: 2
Lid geworden op: za 17 mei, 2014 16:46:41

Re: Geplande scans uitgeschakeld

zo 18 mei, 2014 12:02:55

Hallo Maxtar,

Nu is versie 8.1.0.33 in gebruik en heb via een handmatige update gecontroleerd of er een nieuwe versie was en dat was het geval en nu heb ik 8.1.0.40.
Dus deze is nu 7 versies nieuwer en heb opnieuw de geplande scans ingeschakeld en gelijk maar even de computer herstart en het bleef nu ingeschakeld.

Wat zou het nu geweest kunnen zijn? Ik kijk het in ieder geval even een aantal dagen aan.

Nog een hele fijne zondag Maxstar :goed:
 
Gebruikersavatar
Maxstar
Administrator
Administrator
Berichten: 41258
Lid geworden op: za 27 sep, 2008 10:18:07
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10
AV: Emsisoft Internet Security
Contacteer:

Re: Geplande scans uitgeschakeld

zo 18 mei, 2014 12:12:40

Hallo,

Goed om te horen dat na de programma-update van Emsisoft Anti-Malware het probleem opgelost lijkt te zijn. Wat de oorzaak is, zal systeemherstel geweest zijn waardoor ook wellicht de laatste updates van EAM gedeeltelijk ongedaan zijn gemaakt. Dit zou een verklaring kunnen zijn, maar kijk het inderdaad even aan en laat over enkele dagen maar even weten of de problemen definitief van de baan zijn.

Eveneens een fijne zondag gewenst. ;)
Met vriendelijke groet,

Maxstar


Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten