Plaats reactie
1
Bij het scannen met Emsisoft is er 1 object ontdekt in het register kan ik dit zonder problemen laten verwijderen.
Kan iemand mij ook vertellen wat dit is en doet en waar het van is op Google raak ik niet echt wijzer https://www.google.nl/#q=HKEY_LOCAL_MACHINE" onclick="window.open(this.href);return false;\SOFTWARE\CLASSES\WOW6432NODE\INTERFACE\{79FB5FC8-44B9-4AF5-BADD-CCE547F953E5}

Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\CLASSES\WOW6432NODE\INTERFACE\{79FB5FC8-44B9-4AF5-BADD-CCE547F953E5} Ontdekt: Application.AdReg (A)
3
Weet niet hoe het komt maar weer komt Application.AdReg (A) naar voren bij een scan en weet toch heel zeker dat ik het vorige keer had laten verwijderen.
5
Niet dat ik weet want nieuwe software heb ik zeker niet geinstalleerd alleen wel updates van Adobe Flash en Java maar dat zijn de echte updates geweest.
Ik heb het nu weer gewoon laten verwijderen en zal nu wel even aanzien of het wegblifjt of naderhand weer gevonden zal worden met een scan.
6
Hallo,

Ik heb zo'n vermoeden dat Java hiervan de oorzaak is, de legitieme update is namelijk ook gebundeld met de ASK Toolbar. Het zou zomaar kunnen dat wanneer je deze hebt uit gevinkt tijdens de installatie er toch nog een bepaalde verwijzing in het register wordt geplaatst. Maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen, dat zou ik dan eens moeten testen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
7
Dat van de Ask toolbar in Java weet ik en schakel die altijd netjes uit maar net wat je zegt kan er toch nog wel iets meekomen en dat zal dan ook wel zo zijn.

:smileybye:
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Emsisoft Anti-Malware”