Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

rograas
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

Uw computer is niet beschermd!

do 18 sep, 2014 12:00:49

Hallo allemaal,

Ik had last van een virus die avg free niet weg kon krijgen, en volgens malwarebytes was er niets aan de hand want die had niks gevonden.
Toen heb ik met emsisoft anti malware gescand en die zag het virus wel en kon die ook verwijderen.

Nu zit ik sinds vandaag met het probleem dat emsisoft aangeeft dat mijn computer niet mee beschermd is.
Hoe kan dit want avg free doet het gewoon en staat er ook nog steeds op.

Maxstar
Administrator
Administrator
Kennisniveau: (3) Expert
AV: Emsisoft Internet Security
Contacteer:

Re: Uw computer is niet beschermd!

do 18 sep, 2014 12:13:39

Hallo en welkom op het forum,

Wanneer je voor de eerste keer Emsisoft Anti-Malware installeert maak je gebruik van de 30 dagen probeerversie. Hierna kan je overschakelen naar de gratis versie, deze biedt echter geen pro-actieve bescherming meer en kan je dan alleen nog gebruiken als zogenaamde on-demand malware scanner. De melding die Emsisoft Anti-Malware nu geeft heeft alleen betrekking tot dit programma zelf, en geldt niet voor de gehele computer.
Met vriendelijke groet,

Maxstar

Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)