Plaats reactie
1
Vraag er is een mogelijkheid in Emsisoft bij het spelen over te " Schakel naar game modus " < moet deze instelling zelf handmatig activeren.
Ik heb geen idee wat hiervan de bedoeling is en hoe dit werkt tijdens het spelen.

De Pc is speciaal opgebouwd voor game spelen windows 8.1 -i5
Ook ontstaat de laatstentijd dat het game spel vertraagt via het internet ?

Ik vraag om inzicht en hulp.
Groet.
Leo
Laatst gewijzigd door Leo - Wob op 25 nov 2014 08:34, 2 keer totaal gewijzigd.
2
Kijk eens bij instelling van Emsisoft bij firewall of je games mode kan instellen doch normaal gezien gebeurd dat automatisch.
3
Hallo,

Emsisoft Internet Security bevat inderdaad een mogelijkheid om over te schakelen naar een "Game Modus".
  • Klik met de rechtermuisknop op het taakbalk pictogram van Emsisoft Internet Security.
  • Kies in dit menu de optie "bewakingsstatus" en klik vervolgens op "Schakel naar Game Modus".
Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
4
Leo schreef <> Een aanvullen op mijn vraag die nog ontbrak.
Game mode zorgt ervoor dat updates worden uitgesteld, je geen notificaties krijgt en Emsisoft Internet Security zal alamen zelfstandig beantwoorden.

Als je klaar bent met spelen kan je de game mode weer uitzetten.

Mocht je vertragingen ondervinden tijdens het spelen, dat zou kunnen.
Je zou kunnen testen door te updaten naar de beta versie (Settings/Updates/Enable beta updates) en te kijken of het probleem zich nog steeds voordoet. Ga naar Instellingen
Groet.
Leo
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Emsisoft Anti-Malware”