Plaats reactie
1
Even een vraagje wat misschien al eens is gesteld maar Emsisoft antimalware is ook een virusscanner heb ik begrepen en dat staat ook op de website.
2 scanners to clean infections: Anti-Malware + Anti-Virus!
http://www.emsisoft.com/en/software/antimalware/" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar ik stel deze vraag omdat ik zelf Security Essentials van Microsoft gebruik als virusscanner en je het beste niet meer dan 1 virusscanner kan gebruiken.
Maar als ik kijk in het programma van Emsisoft zie ik nergens iets over een virusscanner terug alleen;
1. Bestandsbewaking.
2. Gedragsbewaking.
3. Surfbeveiliging.

Kan ik dus gewoon Security Essentials blijven gebruiken of is dat nu helemaal niet meer nodig.?
3
ctrlaltdelete schreef:De Bestandsbewaking is eigenlijk de realtime virusscanner van Emsisoft Anti-Malware. Wanneer je deze Bestandsbewaking zo instelt dat alleen bestanden worden gecontroleerd voordat ze worden gestart, dan werkt Emsisoft Anti-Malware probleemloos met een andere antivirus.
Dus de Bestandsbewaking is de virusscanner in het anti malware programma maar kan ik dan niet beter Security Essentials verwijderen en alles door Emsisoft anti malware laten doen en dat is eigenlijk mijn vraag of is dit een hele domme vraag?
4
Natuurlijk kun je MSE verwijderen en alleen Emsisoft Anti-Malware gebruiken.
Maar Emsisoft Anti-Malware is ook te gebruiken naast een andere realtime antivirus als je dat zou willen.
Zelf gebruik ik de combinatie Emsisoft Anti-Malware en Online Armor Premium firewall.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Emsisoft Anti-Malware”