Plaats reactie
2
Maxstar,

Is dat Bèta versie 6.0.0.23 ?

Ik gebruik zelf nog heel vrolijk XP hier i.v.m. andere software die niet zo blij is met 64-bit. Even navraag gedaan.... Het zou moeten werken op een paar BB dingetjes na.


Kun je het misschien even melden bij de verantwoordelijke developer?

In het Engels of Duits even in 't kort uitleggen dat de Behaviour Blocker en Surf Protection niet kunnen worden ingeschakeld. Voeg daarbij de *.ini bestanden die in de EAM folder te vinden zijn.

Stuur 't mailtje naar fw (at) emsisoft (punt) com

Mocht je niet in het Engels of Duits willen mailen, geef de *.ini bestanden dan aan mij via mail of als bijlage ofzo. Dan geef ik ze via skype wel weer aan meneer fw :D


p.s. Weet niet of je daarvoor EAM had draaien. Zelf herstart ik het systeem altijd 2x na het deïnstalleren van EAM (en OA en andere beveiligingssoftware)om er zeker van te zijn dat alle drivers verdwenen zijn. Na 1x herstarten is er namelijk nog een driver aanwezig op mijn XP systemen (te vinden via systeem, hardware, apparaatbeheer, verborgen apparaten weergeven, stuurprogramma's die niet Plug and Play compatible zijn)
3
Hoi,

Het is inderdaad Bèta versie 6.0.0.23, maar ik heb even een e-mail gestuurd met a2settings.ini alle andere *.ini bestanden op a2updateproxy_default.ini na waren leeg.
ctrlaltdelete schreef:Weet niet of je daarvoor EAM had draaien.
Ik had inderdaad EAM draaien voordat ik de bèta versie heb geïnstalleerd en alles was verwijderd, op een clean VM install X64 heb ik hetzelfde probleem.

P.s.
Ik heb het email adres in het bovenstaande bericht even aangepast, spam issue.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
4
Hoi,
ctrlaltdelete schreef:Kun je het misschien even melden bij de verantwoordelijke developer?
Ik heb nog geen antwoord terug gekregen maar na twee keer opnieuw installeren van EAM 6 nog steeds dit probleem.
Heb jij al iets vernomen van dit probleem met deze béta of iets gehoord?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Maxstar,

Ik weet verder niets van de status van je bug report.
Weet wel dat er morgen nieuwe updates zullen verschijnen om diverse bugs te verhelpen in EAM6. Misschien verhelpt 1 van die updates ook jouw probleem met EAM6.
7
Maxstar,

Ik weet niet of er een nieuw setupbestand verschijnt voor EAM 6 of dat de bugfixes eerst via updates worden verspreid.
Zodra ik meer weet zal ik 't hier melden.
10
Had je ook opnieuw het setupbestand gedownload?

Er staat nu een nieuw setupbestand op de servers, versie 6.0.0.25
Ook zijn er updates verschenen die alle bugfixes bevatten die ook in dat nieuwe setupbestand zitten.

In ieder geval mooi dat 't nu werkt :good:
11
O ja, het juiste versienummer wordt waarschijnlijk niet vermeld in het setupbestand. Maar de digital signature laat wel de datum zien waarop het bestand is gemaakt. Als dat de datum van vandaag is, heb je de setup voor 6.0.0.25
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Emsisoft Anti-Malware”