Plaats reactie
1
Ik heb even een vraag over de instelling die in de titel staat.
Bij het vraagteken in emsisoft staat.

Controleer op het anti-malware netwerk wanneer er een melding verschijnt wat andere gebruikers hebben besloten bij dezelfde melding.

Begrijp ik het goed dat als dit staat aangevinkt er op mijn computer dezelfde acties worden gedaan die andere gebruikers hebben gedaan?
2
Martin,

Je kunt de informatie die afkomstig is van het Anti-Malware netwerk gebruiken om zelf een beslissing te nemen, of je gebruikt de informatie om automatisch beslissingen te nemen.

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image Meer informatie over alle instellingen kun je vinden in de Emsisoft Anti-Malware handleiding
4
Martin,

Die afbeelding is een voorbeeld. Daarin is te zien dat in totaal 86% van de gebruikers deze actie heeft toegestaan.

In de standaard instellingen bij gemeenschappelijke meldingreductie is 90% procent ingesteld. Nu verschijnt deze popup, omdat die 90% niet gehaald wordt.

Natuurlijk kun je in de instellingen die 90% iets verlagen. Maar in de praktijk is 90% wel goed. Je zult een popup als in het voorbeeld ook niet vaak zien.
5
Sorry voor de late reactie maar ik was voor een weekje weg op vakantie en dat had ik even moeten melden voor de netheid. :sorry:
ctrlaltdelete schreef:Die afbeelding is een voorbeeld. Daarin is te zien dat in totaal 86% van de gebruikers deze actie heeft toegestaan.
Bedankt alleen wat is het verschil met die 13% en 73% wat samen 86% maakt?
6
Die 13% (donkergroen) heeft het programma uitgesloten van bescherming.
Die 73% (groen) heeft alleen dat gedrag toegestaan voor dat programma.
Dat is samen 86%
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Emsisoft Anti-Malware”