Plaats reactie
1
Beste,

Emisoft Emergency Kit heeft de volgende bedreigingen gevonden:

0 C:\Program Files\intellidownload\torrent.exe Trojan.Win32.BundleInstaller.AMN (A)
1 Key: HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{A4730EBE-43A6-443E-9776-36915D323AD3} Trace.Registry.MyWebSearchToobar (A)
2 E:\Program Files\EDraw Max\ssloader.e32 Trojan.Win32.KeyLogger.Ardamax.AMN (A)
3 C:\Windows.old\Users\Yme\Documents\Mijn ontvangen bestanden\Install000.exe Trojan.Generic.214550 (B)

Ik heb deze bedreigingen in Quarantaine geplaatst. Wat kan ik het beste met deze gevonden bedreigingen doen?

Groeten.
5
Ik was doorverwezen door Nucia voor een laatste check zegmaar. Ik had een Malware op mijn computer en al mijn bestanden waren verborgen, deze heb ik kunnen verwijderen en mijn bestanden heb ik terug gevonden. Ik heb net nog even de Systeemherstelpunten verwijderd op advies van Nucia nadat ik de scan met Emisoft Emergency Kit heb gedaan. Dus als het goed is moet het nu allemaal weer goed zijn, tenzij u nog vindt dat ik iets moet doen.

Groeten.
6
De volgende tool had kunnen helpen bij het tevoorschijn halen van al die verborgen bestanden ;)

Download Unhide.exe naar het bureaublad, als u een melding krijgt dat het bestand mogelijk onveilig is kunt u dit negeren.
  • Dubbelklik op "Unhide.exe" om de tool te starten.
  • Let op!!! Windows Vista & 7 gebruikers dienen "Unhide.exe" als administrator uit te voeren "Rechtermuisknop uitvoeren als administrator",
  • Wacht rustig af totdat de tool gereed is en doe in de tussentijd verder niets op de computer.
  • Als de tool gereed is krijgt u het onderstaande scherm te zien, met de melding "Your files should now be visible"
    • Afbeelding
  • Vermeld in uw volgende bericht of u deze melding heeft gekregen.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Emsisoft Anti-Malware”