Plaats reactie
1
Mijn pictogram van malwarebytes op de taakbaalk is weg of verminkt hoe je ook noemt.
Opnieuw installeren heeft geen effect gehad?
Afbeelding
2
Hallo en welkom op het forum,

Dit is blijkbaar een gekend probleem en heeft te maken met de IconCache van Windows en dit kan op de volgende manier opgelost worden.
  • Download deze MicrosoftFixit naar het buraublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op "MicrosoftFixit.WinFileFolder.MATSKB.Run.exe" en kies uitvoeren als administrator.
  • Wanneer u een melding van het gebruikersaccountbeheer krijgt klikt u op "Ja".
  • Klik vervolgens op de knop "Accepteren".
  • Klik vervolgens op de optie "Problemen vaststellen en de reparaties toepassen (aanbevolen)".
  • Vink vervolgens de optie "Pictogram- en mapaanpassingen" en klik op Volgende.
  • Sluit alle openstaande vensters en laat de tool zijn werk doen, en als deze gereed is herstart dan de computer.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
6
Ik wilde dit a.s. weekend doen dan kan ik er even de tijd voor nemen doordeweeks ben ik tot laat aan het werk en heb ik laat in de avond geen zin meer om achter de computer te gaan zitten.
Als het gelukt ik laat ik zeker van me horen. :)
8
Dag Maxstar

Zoals beloofd een reactie ik heb jouw aanwijzingen uitgevoerd en het taakbalk icon is weer zoals het was.

Hartelijk dank en nog een goed weekend :dank:
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”