Plaats reactie
1
Dag allemaal,

Een twee of drie weken geleden heb ik mijn pc opnieuw met Windows 7 geinstalleerd en als eerst malwarebytes en avg zoals het hoort.
Nu krijg ik denk al een week lang bij het opstarten een bericht van malwarebytes in een ballon met Je bent niet langer beschermd omdat de MBAM evaluatie versie is verlopen. klik hier voor meer informatie.

Ik weet zeker dat ik de gratis versie van malwarebytes heb gedownload en niet de betaalde en krijg die melding niet weg want dat is nergens uit te schakelen want als ik op de ballon van de melding klik krijg ik gewoon het hoofdscherm van malwarebytes om te scannen.

Wat trouwens ook raar is dat er nu een lichtgrijs icoon in de systemtray staat wat eerst niet zo was hoe krijg ik die melding weg?
Opnieuw installeren al geprobeerd maar dan komt weer die melding Je bent niet langer beschermd omdat de MBAM evaluatie versie is verlopen :crash:
2
Hallo en welkom op het forum

Heb je aan het einde van de installatie van Malwarebytes Anti-Malware wel de volgende optie uit gevinkt? "Start de gratis probeerversie van Malwarebytes Anti-Malware PRO"
Zo niet dan wordt bij het installeren van de gratis versie de 14 dagen trial van de PRO versie geactiveerd.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Ik heb daar eerlijk gezegd niet op gelet en klik gewoon door de installatie heen net zoals normaal dus hele grote kans dat ik dat niet heb gezien om uit te zetten.
Wat nu malwarebytes verwijderen en opnieuw erop zetten?
5
Malwarebytes verwijderd opnieuw gedownload maar aan het einde geen vinkje voor "Start de gratis probeerversie van Malwarebytes Anti-Malware PRO" wat jij schrijft.
Wilde een screenshot toevoegen maar de extensie png is niet toegestaan.
8
Hoi,

Ik heb dit eens bekeken op mijn test-systeem, en op de externe locaties wordt dus een ander installatiebestand van Malwarebytes Anti-Malware aangeboden dan op de website van Malwarebytes zelf.
Wanneer ik namelijk MBAM via de onderstaande link download krijg je de optie "Start de gratis probeerversie van Malwarebytes Anti-Malware PRO" aan het einde van de installatie wel te zien.

http://www.malwarebytes.org/mbam/program/mbam-setup.exe" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding Ik weet niet of dit onlangs is veranderd, qua het verschil in de installatiebestanden want het was me eerder nog niet opgevallen aangezien ik altijd de download link van Malwarebytes zelf gebruik.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
9
Bedankt voor de opheldering en heb nu dus toch de goede versie te pakken gehad via dat fileforum i.p.v. die van malwarebytes zelf.
Deze heeft ook niet dat licht grijze icoon in de systemtray dus lijkt het mij helemaal opgelost en wel. :)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”