Plaats reactie
1
Hallo,

Sinds kort heb ik Malwarebytes Anti-Exploit in gebruik samen met McAfee Total Protection en dat werkte altijd probleemloos maar nu werkt Malwarebytes Anti-Exploit niet meer en bij het opstarten van Windows krijg ik de foutmelding - Cannot start Malwarebytes Anti-Exploit Driver, the Anti-Exploit process will be terminated en dan niks meer.

Als ik het programma wil verwijderen stuit ik ook op een foutmelding en dat is File "C:\Program Files\Malwarebytes Anti-Exploit\unins000.dat" does not exist. Cannot uninstall.

Ik zit dus een beetje vast en hoop hier een beetje wijzer te worden en hulp bij dit probleem te krijgen.
2
Hallo en welkom op het forum,

Heb je al geprobeerd om Malwarebytes Anti-Exploit opnieuw te installeren, want blijkbaar is de installatie corrupt geraakt omdat het deïnstalleren ook niet mogelijk is.
Het laatst installatiebestand kan je downloaden van de onderstaande link.
http://downloads.malwarebytes.org/file/mbae_beta" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Ik heb het programmaatje nu opnieuw geinstalleerd en de foutmelding is weg maar nu krijg ik het programma niet meer geopend ook start het niet meer vanzelf op. :eek:
5
Nee dit werkt ook niet krijg alleen het schermpje gebruikersaccountbeheer en klik dan op ja en verder gebeurd er dan helemaal niets meer.
Maxstar schreef:blijkbaar is de installatie corrupt geraakt
Dat is nu wel zeker maar hoe is het op te lossen en lukt dit nog wel?
Ik kon nu trouwens wel weer het programma verwijderen want de foutmelding File "C:\Program Files\Malwarebytes Anti-Exploit\unins000.dat" does not exist. Cannot uninstall is nu ook weg.
6
Hoi,

Heb je het programma ook daadwerkelijk verwijderd, of alleen geprobeerd te verwijderen.
Wat betreft de problemen ga ik haast denken dat er een conflict met McAfee, maar goed Malwarebytes Anti-Exploit is natuurlijk nog wel in een bèta stadium.

Als test zou je deze eens geheel kunnen deïnstalleren en daarna ook Malwarebytes Anti-Exploit.
Na een herstart probeer je dan als eerste Malwarebytes Anti-Exploit weer te installeren en kijk dan of deze weer zonder problemen werkt.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”