Plaats reactie
1
Hallo allemaal ik ben hier nieuw en heb een probleem met malwarebytes die een foutmelding bij het opstarten geeft en ik niet weg krijg ook niet na het opnieuw scannen.

Bij het opstarten van Windows krijg ik dus een foutmelding en heb deze voor jullie gemak even overgetypt.

Er is een probleem opgetreden tijdens het starten van C:\ProgramData\Malwarebytes\Malwarebytes' Anti-Malware\cleanup.dll Kan opgegeven module niet vinden.

Het scherm blijft hier ook zwart tot ik op OK heb geklikt, heb ook nog een screenshot kunnen maken.
Afbeelding Hoe krijg ik dit nu weer weg via msconfig zie ik niks wat hiermee te maken kan hebben.
2
Hallo en welkom op het forum,

Normaliter wordt deze RunOnce regel na een reboot verwijderd, maar soms wil het wel eens voorkomen dat deze aanwezig blijft en dan kan een dergelijke melding getoond worden.
Voer de onderstaande register-fix eens uit, die als bijlage is toegevoegd hiermee wordt de betreffende regel weer uit het register gehaald.

Download RunDLL-Fix.reg naar het bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op "RunDLL-Fix.reg" en kies de optie Samenvoegen.
  • Sta vervolgens toe dat de wijzigingen aan het register worden toegebracht.
  • Herstart vervolgens de computer, en voer ter controle even een volledige scan uit met Malwarebytes Anti-Malware
Start Afbeelding Malwarebytes Anti-Malware .

Malwarebytes Anti-Malware updaten en uitvoeren
  • Open het tabblad "Updates" en klik op controleer op updates.
  • Open nu het tabblad scanner, kies de volledige scan en klik vervolgens op de knop "Scan".
  • Als de scan gereed is klik dan op de knop "bekijk resultaten".
  • Zorg ervoor dat alle items staan aangevinkt, als dit niet zo is klik dan met de rechtermuisknop op één van de items en kies "Selecteer alle objecten"
  • Klik vervolgens op de knop "Verwijder geselecteerde".
  • Wanneer de scan gereed is wordt er in kladblok een logbestand geopend, plaats deze als bijlage in het volgende bericht. (Het logbestand is tevens terug te vinden onder het tabblad logbestanden).
  • Bij de melding "DRINGEND! Je moet je computer opnieuw opstarten om alle actieve infecties volledig te verwijderen." klikt u op JA om de computer opnieuw op te starten.
MalwareBytes' Anti-Malware logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "mbam-log-jaar-xx-xx (xx-xx-xx).txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in Malwarebytes Anti-Malware zelf onder het tabblad logbestanden.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Bedankt voor de supersnelle hulp na het bestandje uitvoeren was die melding weg en heb je tweede stap ook nog gedaan en niks meer gevonden.
Als je het logje nog wilt zien zit deze er in de bijlage bij.
:dank:
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”