Plaats reactie
1
Hallo,

Ik ben nieuw hier en kan aardig met een computer overweg als er maar geen problemen zijn en nu zit ik toch met mijn handen in het haar.
Eergisteren heb ik per ongeluk op een nep mail geklikt dit komt omdat ik niet handig ben met die muispad en je er heel snel mee klikt als je alleen de muis wilt verplaatsen.

Bij de website van Google groups las ik dat ik er goed aan doe om te scannen met malwarebytes anti-malware free en dat heb ik gedaan met dit als resultaat.

Kortom ik begrijp erweinig van en hoop dat jullie

Malwarebytes Anti-Malware 1.75.0.1300
http://www.malwarebytes.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Databaseversie: v2014.01.09.01

Windows 7 Service Pack 1 x86 NTFS
Internet Explorer 10.0.9200.16721
Anna :: Acer [standaardgebruiker]

9-1-2014 9:39:28
MBAM-log-2014-01-09 (09-49-14).txt

Scan type: Snelle scan
Ingeschakelde scan opties: Geheugen | Opstartitems | Register | Bestanden en mappen | Heuristiek/Extra | Heuristiek/Shuriken | PUP | PUM
Uitgeschakelde scan opties: P2P
Objecten gescand: 192145
Verstreken tijd: 2 minuut/minuten, 51 seconde(n)

Geheugenprocessen gedetecteerd: 1
C:\Users\Anna\Downloads\SoftonicDownloader_voor_malwarebytes-anti-malware.exe (PUP.Optional.Softonic.A) -> 2100 -> Geen actie ondernomen.

Geheugenmodulen gedetecteerd: 0
(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

Registersleutels gedetecteerd: 0
(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

Registerwaarden gedetecteerd: 1
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run|NextLive (PUP.Optional.NextLive.A) -> Data: C:\Windows\system32\rundll32.exe "C:\Users\Anna\AppData\Roaming\newnext.me\nengine.dll",EntryPoint -m l -> Geen actie ondernomen.

Registerdata gedetecteerd: 0
(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

Mappen gedetecteerd: 2
C:\Users\Anna\AppData\Roaming\newnext.me (PUP.Optional.NextLive.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Users\Anna\AppData\Roaming\newnext.me\cache (PUP.Optional.NextLive.A) -> Geen actie ondernomen.

Bestanden gedetecteerd: 4
C:\Users\Anna\Downloads\SoftonicDownloader_voor_malwarebytes-anti-malware.exe (PUP.Optional.Softonic.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Users\Anna\AppData\Roaming\newnext.me\nengine.dll (PUP.Optional.NextLive.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Users\Anna\AppData\Roaming\newnext.me\nengine.cookie (PUP.Optional.NextLive.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Users\Anna\AppData\Roaming\newnext.me\cache\spark.bin (PUP.Optional.NextLive.A) -> Geen actie ondernomen.

(einde)
2
Hallo en welkom op het forum,

Zo te zien heb je Malwarebytes Anti-Malware via Softonic gedownload, deze website kan je beter vermijden aangezien het altijd optioneel extra (ongewenste) software installeert, en dat zal de oorzaak zijn van de items die Malwarebytes nu heeft gedetecteerd. Echter heb je niet laten verwijderen, voer even opnieuw een scan uit maar kies nu de volledige scan en laat alles verwijderen.

Start Afbeelding Malwarebytes Anti-Malware .

Malwarebytes Anti-Malware updaten en uitvoeren
  • Open het tabblad "Updates" en klik op controleer op updates.
  • Open nu het tabblad scanner, kies de volledige scan en klik vervolgens op de knop "Scan".
  • Als de scan gereed is klik dan op de knop "bekijk resultaten".
  • Zorg ervoor dat alle items staan aangevinkt, als dit niet zo is klik dan met de rechtermuisknop op één van de items en kies "Selecteer alle objecten"
  • Klik vervolgens op de knop "Verwijder geselecteerde".
  • Wanneer de scan gereed is wordt er in kladblok een logbestand geopend, plaats deze als bijlage in het volgende bericht. (Het logbestand is tevens terug te vinden onder het tabblad logbestanden).
  • Bij de melding "DRINGEND! Je moet je computer opnieuw opstarten om alle actieve infecties volledig te verwijderen." klikt u op JA om de computer opnieuw op te starten.
MalwareBytes' Anti-Malware logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "mbam-log-jaar-xx-xx (xx-xx-xx).txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in Malwarebytes Anti-Malware zelf onder het tabblad logbestanden.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Zoals gevraagd het nieuwe logje.

Malwarebytes Anti-Malware 1.75.0.1300
http://www.malwarebytes.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Databaseversie: v2014.01.09.02

Windows 7 Service Pack 1 x86 NTFS
Internet Explorer 10.0.9200.16721
Anna :: Acer [standaardgebruiker]

9-1-2014 12:53:31
mbam-log-2014-01-09 (12-53-31).txt

Scan type: Volledige scan (C:\|)
Ingeschakelde scan opties: Geheugen | Opstartitems | Register | Bestanden en mappen | Heuristiek/Extra | Heuristiek/Shuriken | PUP | PUM
Uitgeschakelde scan opties: P2P
Objecten gescand: 272181
Verstreken tijd: 13 minuut/minuten, 35 seconde(n)

Geheugenprocessen gedetecteerd: 0
(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

Geheugenmodulen gedetecteerd: 1
C:\Users\Anna\AppData\Roaming\newnext.me\nengine.dll (PUP.Optional.NextLive.A) -> Geen actie ondernomen.

Registersleutels gedetecteerd: 0
(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

Registerwaarden gedetecteerd: 1
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run|NextLive (PUP.Optional.NextLive.A) -> Data: C:\Windows\system32\rundll32.exe "C:\Users\Anna\AppData\Roaming\newnext.me\nengine.dll",EntryPoint -m l -> Geen actie ondernomen.

Registerdata gedetecteerd: 0
(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

Mappen gedetecteerd: 2
C:\Users\Anna\AppData\Roaming\newnext.me (PUP.Optional.NextLive.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Users\Anna\AppData\Roaming\newnext.me\cache (PUP.Optional.NextLive.A) -> Geen actie ondernomen.

Bestanden gedetecteerd: 3
C:\Users\Anna\AppData\Roaming\newnext.me\nengine.dll (PUP.Optional.NextLive.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Users\Anna\AppData\Roaming\newnext.me\nengine.cookie (PUP.Optional.NextLive.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Users\Anna\AppData\Roaming\newnext.me\cache\spark.bin (PUP.Optional.NextLive.A) -> Geen actie ondernomen.

(einde)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”