Plaats reactie
1
IK heb sinds kort een betalende versie van Malwarebytes op mijn pc staan. Hoe kan ik die instellen dat die automatisch mee opstart? Ik heb gisteren serieuze problemen gehad met malware (11 zaken gevonden). Als het programma mee had opgestart zou ik die waarschijnlijk niet hebben gehad.
2
Hallo en welkom op het forum,

Voeg het logbestand van Malwarebytes Anti-Malware even als bijlage toe, dan kan ik even kijken wat er is gedetecteerd.

Wat betreft de real-time bescherming kan deze ingeschakeld worden onder het tabblad bescherming.
http://www.malwarebytes-anti-malware.nl ... scherming/" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Ik heb het nagekeken, en het blijkt dat (niettegenstaande mijn betaling op 16.01.2014 en de bevestiging van Malwarebytes zelf) er de gratis versie op mijn pc staat... Dus geen realtime beveiliging!!
Hoe kan ik dit wijzigen? Ik heb wel een id en een Key ontvangen, doch waar dien ik die te plaatsen?
4
Hallo,

De licentiegegevens kan je in de gratis versie van Malwarebytes Anti-Malware invoeren onder het tabblad Over / About.
Klik hier op de knop Activeren / Activate en geef hier de licentie gegevens op.
Op en vervolgens het tabblad bescherming en schakel hier vervolgens de real-time bescherming in.

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”