Plaats reactie
1
Hoi, ik wil nu een licensie kopen voor de nieuwe Premium versie voor mijn pc die nog even op XP moet blijven draaien...
Als ik dan binnenkort mijn hele schijf formatteer en overstap op misschien toch Windows 8 als schone installatie op deze pc, kan ik de koopversie met licensie dan gewoon opnieuw erop zetten of geeft dat problemen??
2
Hallo,

Wanneer je nu een licentie van Malwarebytes Anti-Malware premium koopt via de webshop van Malwarebytes dan kost deze € 22,31 voor één jaar en kan op 3 computer met dezelfde licentie worden geïnstalleerd.

Mocht je een computer vervangen, dan kan je deze licentie daarna altijd overdragen naar een andere computer zolang deze maar niet op meer dan drie computers tegelijkertijd actief is.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Hoi Maxstar, dank voor je snelle reactie! :)

Even voor de zekerheid: ik wil kopen via onderstaande link, kan dan nog met lifetime licensie voor 1 computer aanschaffen. Geldt daar dan hetzelfde voor, denk je, of maakt dat niet uit... Want stel dat ik deze pc toch de deur uitdoe, dan kan ik mijn licensie dus ook overzetten naar mijn laptop, zolang ik dan maar op één machine draai, begrijp ik dat helemaal goed?
http://www.malwarebytes.org/eureka/" onclick="window.open(this.href);return false;
groetjes Arlynn
4
Hallo,

De "eureka" link zeg maar is het laatste aanbod van Malwarebytes om nog een lifetime licentie aan te kopen, deze kan enkel en alleen op één computer gebruikt worden en blijft altijd geldig en verloopt niet na één jaar.
Ik heb de link eens bekeken, en dat is dezelfde als deze link van de webshop die gebruikt kan worden als er via dit forum wordt besteld.

Met de komst van Malwarebytes Anti-Malware 2.0 is natuurlijk het licentiemodel aangepast, en zijn de lifetime licenties nog maar voor een korte periode te verkrijgen. Maar ook deze licentie kan je gewoon later op een andere computer gebruiken..
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”