Plaats reactie
1
Hallo
Ik kreeg bij Malware bytes de vraag om een update te doen,heb dit gedaan,maar ziet er nu heel anders uit,
Hoe kan ik nu een snelle scan uitvoeren?
Eigenlijk zou ik liever die vorige versie terug willen waar kan ik deze downloaden aub?
Veel dank
Manou
2
Hallo,

In de vernieuwde versie is de snelle scannen vervangen voor de bedreigingsscan, in de nieuwe handleiding van Malwarebytes Anti-Malware staat dit uitgebreider beschreven.

Het is mogelijk om de vorige versie te blijven gebruiken, maar in die versie is niet de rootkitscan aanwezig en eigenlijk zou ik wel adviseren om de vernieuwde versie te blijven gebruiken. Ik neem aan dat de gratis versie in gebruik is en niet Malwarebytes Anti-Malware Pemium?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Dank Maxstar voor de vlugge reactie.
Iemand heeft deze destijds er op gezet,is deze dan betalend?
Waar kan ik dan de gratis versie downloaden aub?
Hartelijke groetjes
Manou
6
Hallo,

Dan is momenteel de betaalde versie van Malwarebytes geïnstalleerd en geactiveerd, als je hier een licentie voor hebt aangekocht dan zou ik zeker niet terug gaan naar de gratis versie.

Als het echter een illegale versie betreft, dan zou ik deze wel verwijderen of een legale licentie aankopen.
Momenteel is het nog mogelijk om een lifetime licentie aan te kopen van Malwarebytes Anti-Malware die altijd geldig blijft.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
7
Heb daar geen licentie van, dus zal wel een gekraakte zijn,
waar kan ik dit vinden in het nederlands ' lifetime licentie ' kan geen Engels
Dank je wel
8
Hallo,

Een lifetime licentie is de levenslange licentie, je hoeft deze dus maar eenmalig aan te kopen en dat kan die deze link op de Nederlandse bestelpagina.

Met de lancering van versie 2.0 is namelijk het licentiebeleid aangepast, en nog maar voor een heel korte periode kan je de levenslange licentie nog aankopen wat een eenmalige uitgave is. Na deze periode worden de nieuwe licenties als jaarlicenties verkocht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
10
Hallo,

Dat is niet nodig, je kan op de onderstaande manier de huidige versie deactiveren en met de nieuwe licentie weer activeren.
  • Klik bovenaan in het scherm van Malwarebytes Anti-Malware op Mijn account.
  • Klik hier vervolgens op de knop verander licentie en geef hier de nieuwe licentie op die per mail is toegestuurd.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”