Plaats reactie
1
Hallo,

Ik heb reeds een hele tijd Malwarebytes in gebruik en iets van een week terug de nieuwe versie geinstalleerd en die geeft nu aan uw proeflicentie is verlopen.
Ik heb Malwarebytes al een keer helemaal van mijn computer verwijderd en de gratis versie weer geinstalleerd maar nog steeds staat in het rood de melding Uw proeflicentie is verlopen.
Bij lincentie staat er uw licentie is niet langer geldig koop premium, Ik kan nog wel gewoon scannen en zelfs updaten.

Hoe krijg ik nu de gratis versie terug?

Bedankt !!
2
Hallo en welkom op het forum,

Wanneer de trial versie is gebruikt kan je gewoon via het "dashbord" terugschakelen naar de gratis versie, je hoeft het programma daarvoor niet te verwijderen en opnieuw te installeren.
Klik in het dashbord op de optie Beëindig gratis proefversie. Dit is het enige wat je hoeft te doen als de 14 dagen proefperiode is verlopen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Beste Maxstar

Dank voor de snelle reactie en excuus dat ik niet verder heb gekeken dan mijn neus lang is.
Ik zat maar bij instellingen en mijn account te zoeken maar daar kon ik niks mee want de knop deactiveren werkte niet want die was lichtgrijs.

Nu is de gratis malwarebytes weer actief waarvoor dank Maxstar.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”