Plaats reactie
1
Hallo,

Daar ben ik weer. :neu:

Daarstraks wilde ik Malwarebytes updaten en kreeg toen de melding dat er een nieuwe programma versie is.
Bij het installeren kreeg ik nu de foutmelding dat ik geen beheerder van de computer schijn te zijn.
Nu geeft Malwarebytes steeds aan uw programmaversie is verouderd installeer nu.

Log alstublieft in als beheerder om de nieuwe versie van Malwarebytes Anti-Malware te installeren.

Ik weet niet beter dat ik alle beheerdersrechten heb want anders zou ik toch ook niets kunnen installeren.
Voor de zekerheid heb ik dit nagekeken en ben dus wel degelijk administrator met een lokaal account.

Bedankt maar weer !!
2
Hallo,

Probeer Malwarebytes Anti-Malware eens specifiek als administrator te starten.
  • Navigeer naar de map C:\Program Files\Malwarebytes Anti-Malware.
  • Klik met de rechtermuisknop op mbam.exe en kies de optie Als administrator uitvoeren.
Probeer nu opnieuw de aangeboden update te installeren.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Helaas nog steeds de melding Log alstublieft in als beheerder om de nieuwe versie van Malwarebytes Anti-Malware te installeren.
Ik hoop dat je nog iets anders weet. :D
4
Hallo,

Download het meest recente installatiebestand van Malwarebytes Anti-Malware via de onderstaande link.
http://www.malwarebytes.org/mbam-download-exe.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Probeer deze nu vervolgens eens over de huidige installatie heen te installeren.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Goed nieuws. :goed:

Het installeren met het nieuwe setup is wel gelukt en de melding uw programmaversie is verouderd en van het beheerders probleem had ik nu geen last.
Wat is het nu geweest?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”