Plaats reactie
1
Hallo,

Ik weet niet wat het is maar een scan met anti malware bytes duurt uren en lijkt nu nog niet eens op de helft te zijn.
Gisterenavond heb ik de scan aangezet maar staat nu nog steeds bij bestandssysteemobjecten te scannen en is nu dus al 9 uur en 25 minuten aan het scannen.

Met de oude versie duurde dit maximaal anderhalf uur en nu dus gewoon 9 uur en hij is nog niet eens klaar dus dit lijkt mij niet normaal.
Hij heeft trouwens nog niks gevonden met scannen.

Waar kan dit aan liggen heb niks veranderd aan mijn computer.
2
Hallo en welkom op het forum,

Welke scanoptie heb je gekozen in Malwarebytes Anti-Malware? De aangepaste scan met de optie rootkitsscan en scannen in archieven aangevinkt kan inderdaad erg lang duren op sommige systemen.
De tijd dat de scan in beslag neemt is ook een beetje afhankelijk van de hoeveelheid opgeslagen gegevens, maar beëindig deze scan eens en voer dan alleen eens een bedreigingsscan uit, en laat even weten hoe lang deze duurde.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Ik heb in de tussentijd mijn computer geformatteerd om dat ie toch wat trager liep dan normaal en ineens ook een probleempje had met een blauw scherm tijdens het spelen van games.
Na de installatie gelijk anti malware bytes er op gezet en laten scannen en dat duurde nu 4 en een half uur dus wel iets korter maar nog steeds wel langer dan die oude versie waar ik het over had.
4
Hallo,

Inmiddels is er een bèta versie van Malwarebytes Anti-Malware beschikbaar en daarin is onder andere de scantijd flink verbeterd, je zou deze eens kunnen testen.
De bèta versie kan je gewoon over de huidige versie installeren, en is via de onderstaande link te downloaden.

https://forums.malwarebytes.org/index.p ... pic=147144" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”