Plaats reactie
1
Ik vermoed dat er een malware op mijn computer zit want als ik wil scannen krijg ik malwarebyte niet meer open, mijn computer is traag geworden
Herinstalleren lukt niet want dan krijg je runtime error 57:177 (heb al op internet gezocht maar de hulp helpt niet)

Kunnen jullie mij dringend verderhelpen?
2
Dit bestand stond ineens op het bureaublad misschien kun je dit eens bekijken
SetupLog.txt
Heb ook al een RSIT gedaan ook hiervan heb ik een logje
log.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
3
Hallo en welkom op het forum,

Download mbam-clean naar het bureaublad en voer deze uit.
Vervolgens wordt er gevraagd om de computer opnieuw te starten, sta dit toe. (belangrijk!!!)

Download MalwareBytes Anti-Malware bij voorkeur naar het bureaublad.
  • Dubbelklik op mbam-setup-2.0.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.
  • Volg de verdere aanwijzingen, de volledige installatieprocedure kunt u nalezen op de volgende link - Malwarebytes Anti-Malware installeren.
Laat maar even weten of dit is gelukt.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
4
noemt gij dit opgelost?

Die errrors kreeg ik gisteren ook hoor

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image
7
Weer error en computer is al iets sneller pleas help me het is dringend
Malware byte moet er nu perse nie op zorg gewoon da die runtime errors weggaan
8
Schakel eerst de Antivirussoftware uit voordat je zoek.exe download.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's tijdelijk uit, deze kunnen namelijk conflicteren met Zoek.exe. Download Afbeelding Zoek.exe naar het bureaublad.
  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
Zoek.exe uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    installedprogs;
    chromelook;
    firefoxlook;
    startupall;
    filesrcm;
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
Zoek.exe logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
11
Bijlage zoals beloofd

Zal pas na de middag terug antwoorden maar dan heb jij genoeg tijd om het eruit te zoeken ;)
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
14
Hallo,

Download de voorgaande versie van Malwarebytes Anti-Malware eens via FileHippo en kijk of je die wel kunt installeren.
http://www.filehippo.com/download_malwa ... are/14815/" onclick="window.open(this.href);return false;

Het gaat dan om versie: Malwarebytes Anti-Malware 1.75
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”