Plaats reactie
1
Hallo allemaal

Ik heb de gratis malwarebytes al jaren en nooit echt problemen gehad maar met versie 2 wel en als ik wil scannen of updaten dan schiet het eerst altijd op de melding (Malwarebytes Anti-Malware reageert niet meer).
Verder kan ik dan niks doen en soms lost het probleem zich vanzelf op maar ik moet ook wel eens een harde reset doen omdat malwarebytes dan helemaal vast staat en niet meer afgesloten kan worden.

Alle hulp is welkom, bedankt alvast.
2
Hallo,

Wellicht worden de problemen veroorzaakt door een corrupte upgrade van versie 1.75 naar versie 2.0, je zou Malwarebytes Anti-Malware eens in zijn geheel kunnen verwijderen en opnieuw installeren.
Je kan hiervoor het beste even mbam-clean gebruiken, zodat ook alle resterende bestanden en items geheel worden verwijderd alvorens je het programma opnieuw installeert.

1. Download mbam-clean naar het bureaublad en voer deze uit.
Er word gevraagd om de computer opnieuw te starten, sta dit toe. (belangrijk!!!)

2. Download MalwareBytes Anti-Malware bij voorkeur naar het bureaublad.
  • Dubbelklik op mbam-setup-2.0.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.
  • Volg de verdere aanwijzingen, de volledige installatieprocedure kunt u nalezen op de volgende link - Malwarebytes Anti-Malware installeren.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”