Plaats reactie
1
Hallo, sinds vandaag geeft MBAM de melding: 'kwaadaardige website bescherming uitgeschakeld'. Als ik klik op 'verhelpen' gebeurt er helemaal niks. Als ik handmatig onder instellingen een vinkje zet bij kwaadaardige website bescherming inschakelen zie je wel het vinkje, maar er verandert verder niks. Hij blijft dezelfde melding geven. Wat nu?
2
Hallo,

Er is een probleem geweest met een update die voor deze problemen zorgde, dit kan als volgt worden verholpen.

1. Sluit Malwarebytes Anti-Malware zodat de realtimebescherming niet meer actief is.
2. Open de map "C:\ProgramData\Malwarebytes\Malwarebytes Anti-Malware" en verwijder het bestand Rules.ref.
Afbeelding 3. Start Malwarebytes Anti-Malware en klik in het dashboard op de Update nu.
4. Nu zal de database met versienummer 2014.10.14.7 aanwezig zijn.
5. Wanneer de "Kwaadaardige website bescherming uitgeschakeld" is klik je tevens op de knop verhelp nu.
6. Herstart indien nodig Malwarebytes Anti-Malware.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
YES! Dank je wel! Het is opgelost. Ik had hun zelf ook al gemaild, maar krijg reactie in Duits terug, daar kan ik niks mee.
Top hoor, bedankt! :goed: :dank:
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”