SEP 22, 2016 | 09:19AM PDT
Maria Castro replied:
Ik ben met behulp van een vertaler om te schrijven deze e-mail. Gelieve excuus eventuele fouten.
Hallo Monique. Welkom bij Malwarebytes support, mijn naam is Maria Castro en ik u vandaag zal bijstaan.
Als u onlangs Malwarebytes Anti-Malware hebt geïnstalleerd en problemen ondervindt, dan volg u de onderstaande stappen. Als u hebt gekocht een vergunning van de premie, aan het einde van dit proces die zal u moet activeren van uw licentie als de Premium-functies wilt inschakelen. Gelieve te hebben uw ID en sleutel beschikbaar. Als u uw ID en sleutel niet hebt, kan u ze ophalen uit deze webpagina:
http://www.Cleverbridge.com/342/?Scope=cusecolp
Let op: u zult alleen op te halen uw ID en sleutel als u Malwarebytes rechtstreeks vanaf onze website of via een geautoriseerde wederverkoper gekocht / affiliate. Als u een fysieke kopie hebt aangeschaft of ergens anders, zullen we niet elke record van uw verkoop en uw ID en sleutel kan niet ophalen als verloren.
1: Voer een schone installatie ongedaan maken voordat u de meest recente versie opnieuw installeert. Gebruik geen Windows Add/Remove Programs. In plaats daarvan kunt u downloaden en uitvoeren van “mbam-clean.exe” van de link hieronder:
2: na het uitvoeren van het programma, zal het vragen voor herstarten uw computer. Laat dit te doen (dit is zeer belangrijk).
3: downloaden en installeren van de nieuwste versie van Malwarebytes Anti-Malware van de link hieronder:
4: na Malwarebytes installeren heeft gebeëindigd, start de toepassing.
5: Klik op activeren in de rechter bovenhoek
6: als u een ID hebt, klikt u op “Ik heb ook een ID…” en kopieer uw ID naar het veld-ID
7: Kopieer uw sleutel in het sleutelveld
8: Klik op de knop activeren om uw Malwarebytes Anti-Malware Premium licentie activeren
Als dit uw probleem niet is opgelost, download en bewaar onze diagnostische tool, mbam-check.exe, aan uw desktop via deze link.
Dubbelklik op mbam-check.exe om te starten van het hulpprogramma. Een zwarte troepenleiding prompt venster verschijnt kort, en vervolgens een logboekbestand wordt geopend. Het logboekbestand dat wordt geopend worden op uw bureaublad opgeslagen als CheckResults.txt. Voeg dat logboekbestand naar uw volgende antwoord, zodat we kunnen het oplossen van het probleem verder.
Als u een how-to video bekijken over hoe willen zou te verwijderen, installeren of Malwarebytes activeren, zie hieronder:
Hoe te verwijderen –
https://support.malwarebytes.org/custom ... ?b_id=6438
Hoe te installeren –
https://support.malwarebytes.org/custom ... ?b_id=6438
Hoe te activeren –
https://support.malwarebytes.org/custom ... ?b_id=6438
Ik hoop dat deze informatie helpt. Alsjeblieft, laat me weten of het werkt.
—
Maria |
Customer Success
[url=wlmailhtml:{D71A92A0-2C55-4F1C-8C85-DCC4F84C0F58}mid://00000220/!x-usc:
https://www.malwarebytes.org/]
[/url]