Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

Baliekluiver
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Kennisniveau: (1) Beginner
AV: Norton 360
AM: Malwarebytes
FW: Norton 360

Computer schakelt uit na een melding van Malwarbytes  Onderwerp is opgelost

za 25 mar, 2017 15:43:35

Geachte heer,

Als Malwarebytes zich meldt met een mededeling in de rechter benedenhoek van het scherm
(scan voltooid), dan sluit de computer zich uit en start opnieuw met de mededeling om opnieuw
in te loggen, waarna de computer weer opstart. Malwarebytes bevat volgens mij geen virus. Inmiddels
heb ik een nieuwe versie van Malwarebytes geïnstalleerd. Ik dacht toen dat het probleem was 
verholpen, maar helaas sluit de computer ineens uit.

Graag uw advies.

Met vriendelijke groet,

Bert

Baliekluiver
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Kennisniveau: (1) Beginner
AV: Norton 360
AM: Malwarebytes
FW: Norton 360

Re: Computer schakelt uit na een melding van Malwarbytes

zo 26 mar, 2017 00:55:54

Aanvulling: Veel Pup. Optional. AvancedSystemCare bedreigingen in
Malwarebytes geplaatst. Dit betaalde programma heb ik sindskort
geïnstalleerd.

Nipcweb
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
AV: Malwarebytes Premium
AM: HitmanPro Alert
FW: Windows en router

Re: Computer schakelt uit na een melding van Malwarbytes

zo 26 mar, 2017 10:13:17

Ik had vanochtend ook zoiets, alleen kwam Malwarebytes als eerste met de opmerking dat er een onderdeel niet op " aan " stond en heb dit alsnog gedaan, maar nadat ik Malwarebytes wilde openen kwam deze met een opmerking en vraag of ik het systeem wilde rebooten ( deed deze dus niet zelf ) om een bepaalde driver voor rootkits te installeren.

Ik heb vervolgens op " nee " gedrukt en toen startte het programma op de normale manier op zoals ik gewend ben.

Ook dus weer zoiets vreemds, ja Malwarebytes is nog niet wat het zou moeten zijn volgens mij.