Op uw advies hebben we enige tijd geleden op onze laptop (windows 7 - 64 bit) Malwarebytes geïnstalleerd.
Vandaag -na installatie van windows updates- ondervinden we problemen bij de instellingen vd Actieve bescherming.
Bij het aanklikken vd link 'Standaardwaarden herstellen' is het onderdeel 'Bescherming tegen ransomware' al meer dan een uur 'Bezig met starten.....'
Hoe kunnen we dat oplossen?
3
Hallo,
Ik heb je even naar de goede plaats verhuist om je beter te kunnen helpen.
Ik heb je even naar de goede plaats verhuist om je beter te kunnen helpen.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
5
Bedankt voor je terug post.
Waarschijnlijk heeft een update je malwarebytes hersteldfuut schreef:M.,
Probleem heeft zich vanzelf opgelost.
De versie gegevens zijn resp.: 3.0.6.1469 || 1.0.103 || 1.0.2221
Bedankt voor de informatie.
Bedankt voor je terug post.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie