Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

 
Gebruikersavatar
abbs
Security Helper
Security Helper
Onderwerp Auteur
Berichten: 13666
Lid geworden op: zo 04 nov, 2012 17:10:56
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam

Malwarebytes "Premium-proefversie deactiveren"

wo 16 aug, 2017 20:40:43

Open Malwarebytes en volg de stappen van de nummers;
1. Klik op "Instellingen"
2. Klik boven op de tabblad "Mijn account
3. Klik op "Premium-proefversie deactiveren"
4. Bevestig het met "Yes"


Afbeelding
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding

 
vleermuis
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 30 aug, 2017 21:14:04

Re: Malwarebytes "Premium-proefversie deactiveren"

ma 18 sep, 2017 20:45:34

Onze proefversie was al verlopen maar we krijgen nu, na verwijdering van Avast geen melding meer dat we moeten upgraden.
De problemen lijken nu opgelost te zijn.
We zien na het klikken op bestand opslaan als wordt OS C: lichtblauw en bovenin de balk staat Localstate >files>SO>17>.
De Printscreen is gemaakt als de LocalState geopend is.
We kunnen de PrtSc wel uploaden naar IMGdumper vanaf het bureaublad maar we kunnen het bestand hier niet toevoegen.
Wat te doen?
 
Gebruikersavatar
iEscape
Moderator
Moderator
Berichten: 5617
Lid geworden op: ma 18 okt, 2010 12:50:25
OS: macOS Sierra 10.12.6 & W 10Pro & Home
AV: MBAM Pro
FW: Little Snitch

Re: Malwarebytes "Premium-proefversie deactiveren"

ma 18 sep, 2017 21:28:00

vleermuis schreef:
De Printscreen is gemaakt als de LocalState geopend is.
We kunnen de PrtSc wel uploaden naar IMGdumper vanaf het bureaublad maar we kunnen het bestand hier niet toevoegen.
Wat te doen?


Na het uploaden naar IMGDumper, selecteer de link bij UBB image, vervolgens CTRL + c en plaatst dat in uw bericht middels CTRL + v

Afbeelding

[img]https://www.imgdumper.nl/uploads9/59c01d9d0a1d3/59c01d9d00408-Schermafbeelding_2017-09-18_om_21.22.57.jpg[/img]
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast