Plaats reactie
1
Hallo,

Hedenochtend toen ik de laptop had opgestart kreeg ik vrijwel gelijk een melding van MBAM dat de realtime bescherming op het web ingeschakeld moest worden ondanks dat deze dus altijd aanstond.

En wat ik ook doe, dus weer aanzetten, deze wordt onmiddellijk weer uitgeschakeld.

Is dit weer een bug vanwege een update of iets dergelijks, en hebben meer gebruikers daar last van?

Mijn vraag is dus hoe los ik dit op?
3
Ik heb nadat ik opnieuw moest opstarten om een andere app geïnstalleerd te krijgen gemerkt dat alles weer goed werkt.
Ik dacht eerst dat het met de beveiligingspatch van Windows te maken had diegene van Intel waar de laatste tijd over werd gesproken.

Maar nu lijkt alles weer goed te werken.

In ieder geval bedankt voor je reactie. :)
4
Hallo,

Nee het lag niet aan die update Malwarebytes is compatibel voor die update (hadden we al getest zie antwoord iEscape viewtopic.php?f=213&t=21440)

Maar mooi dat alles weer werkt, vaak help weer de pc afsluiten (niet de optie Opnieuw herstarten) en dan opnieuw starten.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
"de realtime bescherming op het web ingeschakeld moest worden"
Heb ik af en toe ook. Licht vermoeden dat dit na een update ontstaat.
Na een reboot is dit meestal weer in orde.
Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep :wink:
Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken want dat gaat gebeuren! En dan?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”