Onlangs heb ik Malwarebytes premium op mijn laptop geInstalleerd.
Ik heb gekozen voor de duur van één jaar maar nadien merkte ik dat dit programma op automatische verlenging staat ingesteld.
Ik zou deze automatische verlenging willen verwijderen. Is dit mogelijk en wat moet ik daarvoor doen?
Oelewapper1
4
Volg de informatie op deze Engelstalige pagina: https://support.malwarebytes.com/docs/DOC-1208
Bron: https://forums.malwarebytes.com/topic/2 ... nt-1299033
Bron: https://forums.malwarebytes.com/topic/2 ... nt-1299033
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
5
Ik heb hen daar nooit zelf toestemming voor gegeven, maar wellicht dat het ander antwoordt je beter op weg helpt.
Succes.
Oh oké, ja dat weet ik niet, ik betaal altijd los en krijg dan een aparte rekening die ik dan zelf moet overmaken.Oelewapper1 schreef:Ik vrees beste Nipcweb dat het niet zo simpel is zoals je het voorstelt.
Ze bezitten de gegevens van je kredietkaart (Visa) en zullen automatisch na verloop van ieder jaar zelf geld afhalen van je rekening
Zodat je een bijkomend jaar abonnement aan je broek hebt
Ik heb hen daar nooit zelf toestemming voor gegeven, maar wellicht dat het ander antwoordt je beter op weg helpt.
Succes.
7
Kon je de automatische verlenging wijzigen met de informatie in bovenstaande links ?PeterJ schreef:Volg de informatie op deze Engelstalige pagina: https://support.malwarebytes.com/docs/DOC-1208
Bron: https://forums.malwarebytes.com/topic/2 ... nt-1299033
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
8
Neen PeterJ
met je tip is het mij jammer genoeg niet gelukt.
Het lijkt erop dat Malwarebites steeds als standaardinstelling in de betalingswijze invult: automatische verlenging van abonnement.
Ik heb ook nergens een instelling gevonden waarop ik kon klikken of zo om dit te veranderen (ook niet in mijn persoonlijk account).
Ik geloof dat dit een weinig correcte manier is van dit commercieel bedrijf om nieuwe klanten aan zich te binden.
In elke geval bedankt voor je moeite.
met je tip is het mij jammer genoeg niet gelukt.
Het lijkt erop dat Malwarebites steeds als standaardinstelling in de betalingswijze invult: automatische verlenging van abonnement.
Ik heb ook nergens een instelling gevonden waarop ik kon klikken of zo om dit te veranderen (ook niet in mijn persoonlijk account).
Ik geloof dat dit een weinig correcte manier is van dit commercieel bedrijf om nieuwe klanten aan zich te binden.
In elke geval bedankt voor je moeite.
9
Hallo Oelewapper1,
Ben je al eens vanuit je account naar de optie payment gegaan, ik zit daar nu in bij mijn account en als je daarop klikt kun je je betalingswijze veranderen.
Mijn tip is dan, verander dit in iets anders, en dan kunnen ze in ieder geval niet automatisch dit van je rekening halen, en heb je te maken met niet betalen, dan ook geen verlenging.
Ik weet eerlijk gezegd niet wat er dan gebeurd, maar in ieder geval ben je niet ongevraagd van je geld af.
Overigens zie ik bij supscriptions ook dat je je device kan loskoppelen.
Wellicht heb je daar iets aan.
p.s. ook zie ik zojuist dat je bij Support in een live chat kan gaan, of een ticket kan maken voor jouw probleem, probeer maar eens.
En je hebt gelijk, die automatische verlenging zou je toch ergens moeten kunnen stopzetten.
Billing support staat er ook bij, zag nu dus dat je daar je verlenging volgens mij kan stopzetten. zie https://support.cleverbridge.com/hc/en-us/articles/204345588
Ben je al eens vanuit je account naar de optie payment gegaan, ik zit daar nu in bij mijn account en als je daarop klikt kun je je betalingswijze veranderen.
Mijn tip is dan, verander dit in iets anders, en dan kunnen ze in ieder geval niet automatisch dit van je rekening halen, en heb je te maken met niet betalen, dan ook geen verlenging.
Ik weet eerlijk gezegd niet wat er dan gebeurd, maar in ieder geval ben je niet ongevraagd van je geld af.
Overigens zie ik bij supscriptions ook dat je je device kan loskoppelen.
Wellicht heb je daar iets aan.
p.s. ook zie ik zojuist dat je bij Support in een live chat kan gaan, of een ticket kan maken voor jouw probleem, probeer maar eens.
En je hebt gelijk, die automatische verlenging zou je toch ergens moeten kunnen stopzetten.
Billing support staat er ook bij, zag nu dus dat je daar je verlenging volgens mij kan stopzetten. zie https://support.cleverbridge.com/hc/en-us/articles/204345588
10
Aanmelden is in een paar muisklikken geregeld, om je af te melden wordt vaak erg moeilijk of omslachtig gedaan. Inderdaad niet erg gebruikersvriendelijk.
Volg de aanwijzingen in dit topic:
https://forums.malwarebytes.com/topic/2 ... nt-1311076
Lukt het daarmee ?
Volg de aanwijzingen in dit topic:
https://forums.malwarebytes.com/topic/2 ... nt-1311076
Lukt het daarmee ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
11
"Dit is mijn handtekening of sig."
Sometimes, a vendor may misleadingly advertise the I/O clock rate by labeling the MT/s as MHz
https://www.piriform.com/speccy/download
https://www.piriform.com/docs/speccy/us ... to-the-web
Sometimes, a vendor may misleadingly advertise the I/O clock rate by labeling the MT/s as MHz
https://www.piriform.com/speccy/download
https://www.piriform.com/docs/speccy/us ... to-the-web
12
Hallo,
Stuur eens een ticket in met je vraag: https://support.malwarebytes.com/commun ... me-support
Stuur eens een ticket in met je vraag: https://support.malwarebytes.com/commun ... me-support
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie