Plaats reactie
1
Hallo,

Ik gebruik in MS Edge en Google Chrome al de extensie Browsing Protection by F-Secure.
Kan ik hiernaast Malwarebytes Browser Guard (dat bij de laatse update van Malwarebytes free 4.2.2 is toegevoegd) ook activeren of is dat dubbelop en werkt dat niet goed samen zoals bij 2 virusscanners die je tegelijk hebt draaien?
3
Hallo abbs,

Bedankt voor je antwoord abbs en welke van de 2 kun je het beste gebruiken of is dat moeilijk te zeggen omdat dat meer een persoonlijke voorkeur is?
Mag of kun je ze ook om de beurt gebruiken (zolang er maar 1 actief is) of is dat niet verstandig?
4
Hallo,

Je geeft zelf al steeds het antwoord ;)
Ik zou voor F-Secure gaan, waarom omdat F-Secure actief is en één geheel vormt in de beveileging.
Zie het als één actief schild wat elkaar aanvult en zie Malwarebytes free echt als on-demand scanner en deze
één x in de twee weken laten scannen bv.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
Hallo,

abbs het is wel fijn voor mij als iemand met verstand van zaken het bevestigt want ik ben er nooit helemaal zeker van en wil liever niks verkeerd doen.
Bedankt voor je info en ik zal F-secure Browsing Protection gebruiken. :good:
6
Hallo,

Dat begrijp ik daarom ook het knipoog.

Hiermee wilde ik je laten zien dat je gedachten goed waren en je goed bezig bent met de juiste bescherming.
En ik begrijp dat je het dan even voorlegt wat ik zeker toejuich en je hierin graag wilde bijstaan.

Bedankt en graag gedaan.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”