Plaats reactie
1
What’s New in 4.4.2:
  • Updated UI for the What's New notification experience
  • Improved the verbiage in the Buy now popup that displays when a free account user tries to access paid features
  • Enhanced UI for Teams
  • Enhanced update functionality
  • Improved detection and remediation
  • Improved performance
Van de verbeterde performance is weinig merkbaar ten opzicht van 4.4.0, nog steeds is de Malwarebytes Service tijdens een scan hyperactief aanwezig qua CPU gebruik. Op een ouder systeem Core i5-2520M met 8 GB ram is het helemaal drama. Tijdens een scan is de computer dan echt totaal onbruikbaar.

Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Of de betaalde versie van Malwarebytes iets toevoegt ten opzichte van Windows Defender hangt geheel af van iemands surf- en internetgedrag. Als on-demand scanner heeft Malwarebytes nog steeds een toegevoegde waarde. Dat het niets vindt wil niet zeggen dat het pakket niet goed werkt. Je schrijft dat je nog vaak hebt gescand maar er steeds niets werd gevonden? Was dit eerder wel het geval dan?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Is het nog mogelijk om de gratis versie van Malwarebytes ergens te downloaden? Ik bedoel dan zonder een automatische proefperiode van 2 weken van Malwarebytes Premium.
Eerst kon je daarvoor kiezen maar dat is via de site/download van Malwarebytes helaas niet meer mogelijk.
7
Jack1960 schreef: Eerst kon je daarvoor kiezen maar dat is via de site/download van Malwarebytes helaas niet meer mogelijk.
Direct na de installatie klik je op het radarwieltje en vervolgens ga je naar account en dan klik je op licentie deactiveren. Zo wordt de proefperiode gelijk gedeactiveerd en als je Windows beveiliging gebruikt wordt deze weer actief. Zoals je ziet is bij mij de gratis versie actief.
Afbeelding
8
@pearl

Ik gebruik Ziggo Safe online ipv Defender en dat bevalt me goed.
Malwarebytes vind de laatste tijd eigenlijk nooit iets maar ik heb ook wel tijden gehad dat het wel wat vond.
Ik gebruik het al heel lang en daarom voelt het dus vertrouwd.

@Roxmarie

Bedankt voor de duidelijke uitleg. Nu was het simpel voor mij om de licentie te deactiveren.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”