Plaats reactie
1
Hoi,
Ik krijg nu net ineens een melding van Malwarebytes en ik heb geen idee wat het is.

---------------------------
Malwarebytes Anti-Malware
---------------------------
[Shell_NotifyIcon] Failed to perform desired action. Error Code: 1008
---------------------------
OK
---------------------------

Afbeelding Alvast bedankt.
2
Hoi,

1. Om welke versie van MBAM (MalwareBytes' Anti-Malware) gaat dit, de gratis of betaalde versie? Al denk ik de laatste.
2. Wanneer kreeg je deze melding precies?
3. Kan je MBAM (MalwareBytes' Anti-Malware) nog wel opstarten / updaten of krijg je dan ook een 'error'?
4. Welke 'Security Software' gebruik je nog meer op deze computer?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Hoi Maxstar,
Ik heb malwarebytes professional en daarnaast de gratis versie van Avira.
De melding kreeg ik bij het bezoeken van een website ineens in beeld.
Bij die error van malwarebytes heb ik op ok geklikt, en toen was ook ineens het icoontje op mijn taakbalk weg.
Op mijn bureaublad heb ik toen op het icoon van malwarebytes geklikt en zag ook dat de bescherming was uitgeschakeld en dit heb ik toen opnieuw ingeschakeld en malwarebytes geupdate en dat ging goed.
Ik weet niet waar deze error ineens vandaan kwam maar misschien jullie wel, vandaar mijn vraag op dit forum.
4
Hoi,
Dino schreef:De melding kreeg ik bij het bezoeken van een website ineens in beeld.
Na wat navraag kan dit een compatibiliteitsprobleem met bepaalde invoegtoepassingen van IE9 zijn aangezien deze ook geladen zijn onder explorer.exe waardoor het problemen met andere programma's kan geven die onder explorer.exe geladen zijn (zoals de shellnotify_icon).
Dino schreef:Op mijn bureaublad heb ik toen op het icoon van malwarebytes geklikt en zag ook dat de bescherming was uitgeschakeld en dit heb ik toen opnieuw ingeschakeld en malwarebytes geupdate en dat ging goed.
Als je dit probleem nogmaals krijgt installeer dan Malwarebytes Anti-Malware eens opnieuw en kijk of de problemen dan weg blijven.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Hoi,
Bedankt voor je uitleg, als ik deze melding nogmaals krijg dan zal ik je advies om Malwarebytes Anti-Malware opnieuw te installeren opvolgen.
7
Hoi iEscape,
Ik heb bij Malwarebytes Anti-Malware protection gekeken en daar staat alles ingeschakeld.
Bij Avira heb ik ook gekeken maar bij die instellingen kon ik niks vinden om wat aan te passen voor Malwarebytes Anti-Malware.
Ik heb het probleem niet meer gehad, dus even afwachten.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”