Plaats reactie
1
Sinds ik systeemherstel heb gebruikt werkt Malwarebytes niet meer en kan ik het ook niet meer verwijderen want het programma is niet meer aanwezig in de softwarelijst. Ik heb revo uninstaller geprobeerd maar ook dit werkt niet.
Opnieuw installeren is ook geen mogelijk krijg dan run-time-error 53, file not found.
Wie kan mij helpen.
2
Hoi en welkom op het forum,

Download mbam-clean naar het bureaublad en voer deze uit.
Er word gevraagd om de computer opnieuw te starten, sta dit toe. (belangrijk!!!)

Download MalwareBytes' Anti-Malware (website) en sla het op je bureaublad op.
Dubbelklik op mbam-setup.exe om het programma te installeren.

Zorg dat er na de installatie een vinkje is geplaatst bij:
  • Update MalwareBytes' Anti-Malware
  • Start MalwareBytes' Anti-Malware
  • Je krijgt hier ook de keuze om de evaluatie versie van MBAM te gebruiken, indien je dit niet wilt vink dit dan uit.
Klik daarna op "Voltooien".
Indien een update gevonden wordt, zal die gedownload en geïnstalleerd worden.
  • Zodra het programma gestart is, ga dan naar het tabblad "Instellingen".
  • Vink hier aan: "Sluit Internet Explorer tijdens verwijdering van malware".
  • Ga daarna naar het tabblad "Scanner", kies hier voor "Snelle Scan".
  • Druk vervolgens op "Scannen" om de scan te starten.
  • Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.
  • Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.
  • Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: "Verwijder geselecteerde".
  • Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten.
Het log wordt automatisch bewaard door MalwareBytes' Anti-Malware en kan je terugvinden door op de "Logs" tab te klikken in het programma.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Bedankt voor de snelle reactie. :goed:
Dit ga ik meteen proberen maar moet ik eerst de computer opnieuw opstarten of kan ik gelijk Malwarebytes installeren als ik mbam-clean heb uitgevoerd?
6
Jaaaahhh! het is gelukt op deze manier. :bow: :bow:
Echt ongelofelijk bedankt en fantastisch! dat jullie op deze manier problemen oplossen.
:dank:
8
Ik weet niet of ik een nieuw topic moet aanmaken of dat ik deze vraag ook hier mag stellen maar ik heb nog wel een klein probleempje met Malwarebytes.
Nadat ik gisteren Malwarebytes opnieuw heb geïnstalleerd ging alles goed maar ik zie nu dat Malwarebytes niet maar vanzelf opstart ik moet nu elke keer handmatig de beschermingsmodule inschakelen.
10
Ja die vink ik ook steeds aan maar als ik de computer uitschakel en opnieuw opstart is alles weer uitgevinkt.
Malwarebytes onthoud de instellingen blijkbaar niet meer.
Zal ik mbam-clean nogmaals doen en dan Malwarebytes weer eens opnieuw installeren?
11
Hoi,

Probeer het volgende eens.

Ga naar start --> uitvoeren.
Typ daar notepad en druk op enter
Kopieer onderstaande (code) in dit kladblokbestand.

Code: Selecteer alles

REGEDIT4

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Malwarebytes' Anti-Malware]
"startwithwindows"=dword:00000001
Klik op Bestand > Opslaan als.
Bij "Opslaan in" kies je: Bureaublad
Bij "Bestandsnaam" zet je: Fix.reg
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).
Klik op de knop Opslaan.

Dubbelklik op "Fix.reg" en sta toe dat de wijzigingen in het register worden toegepast.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
12
Uitgevoerd en nu was "Start de beschermingsmodule automatisch op" al aangevinkt en Malwarebytes start nu weer automatisch. :bow:
Wat was nu de oorzaak dat het programma niet meer vanzelf actief ging bij het opstarten?
14
Register cleaners gebruikt ik niet ik heb gisteren wel tijdelijk ESET Smart Security 5 geinstalleerd gehad zou deze de instellingen van Malwarebytes dan hebben tegengehouden.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”