Plaats reactie
1
Na het installeren van de nieuwe versie van Malwarebytes kan ik deze niet meer updaten krijg Program_Error_Updating (0,0,IO Error) te zien.
Opnieuw downloaden en installeren van Malwarebytes heeft niet geholpen.
2
Hoi en welkom op het forum,

Probeer het volgende eens.

Download mbam-clean naar het bureaublad en voer deze uit.
Er word gevraagd om de computer opnieuw te starten, sta dit toe. (belangrijk!!!)

Download MalwareBytes' Anti-Malware (website) en sla het op je bureaublad op.
Dubbelklik op mbam-setup.exe om het programma te installeren.

Zorg dat er na de installatie een vinkje is geplaatst bij:
  • Update MalwareBytes' Anti-Malware
  • Start MalwareBytes' Anti-Malware
  • Je krijgt hier ook de keuze om de evaluatie versie van MBAM te gebruiken, indien je dit niet wilt vink dit dan uit.
Klik daarna op "Voltooien".
Indien een update gevonden wordt, zal die gedownload en geïnstalleerd worden.
  • Zodra het programma gestart is, ga dan naar het tabblad "Instellingen".
  • Vink hier aan: "Sluit Internet Explorer tijdens verwijdering van malware".
  • Ga daarna naar het tabblad "Scanner", kies hier voor "Snelle Scan".
  • Druk vervolgens op "Scannen" om de scan te starten.
  • Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.
  • Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.
  • Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: "Verwijder geselecteerde".
  • Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten.
Het log wordt automatisch bewaard door MalwareBytes' Anti-Malware en kan je terugvinden door op de "Logs" tab te klikken in het programma.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Ik heb nog wel een vraagje misschien heb je hier ook een antwoord op.

In het verleden zag ik veel vaker bij malwarebytes het ballonnetje als er iets was geblokkeerd dit zie ik nu zowat nooit meer.
6
Hoi,

Je gebruikt dus de PRO versie van Malwarebytes (MBAM), controleer dan sowieso even of de beschermingsmodule staat ingeschakeld.
Afbeelding Malwarebytes heeft een test-pagina waar je de IP-protectie kan testen http://iptest.malwarebytes.org/
Als je de pagina niet kunt bezoeken, en een melding krijgt van Malwarebytes dan werkt de IP-protectie.

Code: Selecteer alles

2012/09/17 10:57:38 +0200	P8500	Gebruiker	IP-BLOCK	184.173.97.196 (Type: outgoing, Port: 52042, Process: firefox.exe)
2012/09/17 10:57:38 +0200	P8500	Gebruiker	IP-BLOCK	184.173.97.196 (Type: outgoing, Port: 52043, Process: firefox.exe)
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
7
De beschermingsmodule had ik al ingeschakeld want na mbam-clean moest ik dit opnieuw invoeren, bij het normaal verwijderen was dat niet nodig.
http://iptest.malwarebytes.org/" onclick="window.open(this.href);return false; kan ik niet openen dus dat zit dan wel snor.
Blijft toch wel vreemd dat ik eerst meer meldingen kreeg, maar bekijk het nu maar zo geen bericht is ook weer goed bericht. :lol:
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”