Plaats reactie
1
Ik ben hier eerder geweest maar weet mijn gebruikersnaam niet meer dus vandaar dat ik een nieuw account heb aangemaakt.
Op advies heb ik denk een jaar of wat terug Malwarebytes AntiMalware gekocht maar door een HD-crash ben ik de mail met de ID & Key van Malwarebytes kwijt.
Ik had deze ook geprint maar die kan ik ook nergens meer terugvinden ik weet het oerstom maar ja te laat is te laat.
Is er nog een mogelijkheid om de ID & Key terug te halen van de computer?
Weet wel dat dit kan met Windows maar of dat ook met Malwarebytes kan weet ik dus niet.
2
Hoi en welkom op het forum,

De licentiegegevens van Malwarebytes Anti-Malware staan opgeslagen in het register, deze kan terug vinden bij de onderstaande registersleutel.

Code: Selecteer alles

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Malwarebytes' Anti-Malware]
Bij een 64 bit versie van Windows staat dit opgeslagen in de volgende registersleutel.

Code: Selecteer alles

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Malwarebytes' Anti-Malware]
Onder de waarden ID en KEY staan de betreffende gegevens.
"ID"="****-****"
"Key"="****-****-*****-****"
Met behulp batch bestand kan je deze sleutel eenvoudig exporteren.

Open kladblok, kopieer de onderstaande code daarin en kies opslaan als "alle bestanden" onder de naam reglook.bat en klik op opslaan.

Code: Selecteer alles

@ECHO OFF
IF "%PROCESSOR_ARCHITECTURE%" == "x86" GOTO x86 
IF "%PROCESSOR_ARCHITEW6432%"=="" GOTO x64
:x86
regedit /e %systemdrive%\reglook.txt "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Malwarebytes' Anti-Malware"
:x64
regedit /e %systemdrive%\reglook.txt "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Malwarebytes' Anti-Malware"
start notepad %systemdrive%\reglook.txt
EXIT
Voer het bestand nu uit door te dubbelklikken, hierna wordt automatisch kladblok geopend en het LOG bestand op de "C:\" schijf opgeslagen als reglook.txt
Windows Vista & 7 gebruikers dienen reglook.bat uit te voeren als administrator.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”